خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آزمون آزمایشی رایگان حرف آخر ۱ اردیبهشت برگزار می شود

رپورتاژ آگهی

چکیده : موسسه حرف آخر یکی از برترین موسسات آموزشی در حوزه کنکور می باشد که همواره با نوآوری های جدید سعی کرده است بهترین آموزش ممکن را برای داوطلبان کنکور به ارمغان آورد.

موسسه حرف آخر یکی از برترین موسسات آموزشی در حوزه کنکور می باشد که همواره با نوآوری های جدید سعی کرده است بهترین آموزش ممکن را برای داوطلبان کنکور به ارمغان آورد. حرف آخر با پروژه های آموزشی صفر تا صد , پنج ستاره , مینی درس , آموزش و حل سوالات پای ثابت کنکور و اخیرا با آزمون های آزمایشی آنلاین شناخته شده است.

آزمون های جامع آزمایشی رایگان حرف آخر

از سال ۱۴۰۳ حرف آخر اقدام به طراحی و اجرای آزمون های آزمایشی جامع کنکور به صورت کاملا رایگان نموده است که در تاریخ های ۱ اردیبهشت و ۲ تیر یعنی چند روز مانده به کنکور اردیبهشت و تیرماه ۱۴۰۳ به صورت آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد تا داوطلبان بتوانند خود را در این آزمون ها محک بزنند. وجه تمایز آزمون های آزمایشی حرف آخر وجود پاسخ نما می باشد. پاسخ نما با پاسخ نامه تشریحی یا کلیدی فرق دارد و یک اختراع جدیدی از حرف آخر می باشد که طی آن داوطلب پس از اجرای آزمون و دیدن نتایج , فیلم جواب تشریحی و تحلیلی تک تک تست ها را خواهد دید و تمامی نقاط ضعف و گره های ذهنی داوطلب برطرف شده و برای کنکور اصلی آماده می شود. جهت ثبت نام در آزمون های رایگان حرف آخر می توانید کلمه آزمون را به ۱۰۰۰۹۸۳۳ ارسال کنید و یا وارد سایت حرف اخر شده و از طریق گفتگوی آنلاین با مشاوران حرف آخر اقدام به ثبت نام در این آزمون های آزمایشی کنید.

طرح پنج ستاره حرف آخر , یک برنامه مطالعاتی فشرده

طرح پنج ستاره حرف آخر یک طرح مطالعاتی ۵۰ روزه می باشد که داوطلبان در ابتدا برای امتحانات نهایی که ۵۰ درصد کنکور آن ها را تشکیل می دهد آماده می شوند و در نهایت می توانند برای ۵۰ درصد بعدی که سوالات کنکور می باشد با دوره های آموزشی فشرده پنج ستاره حرف آخر آماده شوند. هر کدام از ستاره های پروژه پنج ستاره شامل یک مرحله آموزشی می باشد که البته به دو قسمت پنج ستاره تشریحی و کنکوری تقسیم شده است 

ستاره های طرح پنج ستاره تشریحی حرف آخر برای امتحان نهایی شامل موارد زیر می باشد :

  • ستاره اول: آموزش کامل شامل 8 ساعت + تمامی امتحانات نهایی 1402
  • ستاره دوم: تجزیه و تحلیل امتحانات نهایی از سال 1398 تا سال 1401
  • ستاره سوم: تجزیه و تحلیل مباحثی که تا به امروز در امتحانات مطرح نشده
  • ستاره چهارم: تجزیه و تحلیل امتحانات مدارس برتر
  • ستاره پنجم: تجزیه و تحلیل امتحانات احتمالی حرف آخر

در طرح پنج ستاره کنکوری نیز ستاره ها و مراحل شامل این موارد می باشد :

  • ستاره اول: 20 درصد مفاهیم + مباحث پر بازده + حل تست و تمرین
  • ستاره دوم: 20 درصد مفاهیم + حل تست و تمرین
  • ستاره سوم: 20 درصد مفاهیم + حل تست و تمرین
  • ستاره چهارم: 20 درصد مفاهیم + حل تست و تمرین
  • ستاره پنجم: 20 درصد مفاهیم + حل تست و تمرین

پروژه پنج ستاره شامل دروس تخصصی و عمومی امتحانات نهایی و دروس تخصصی برای کنکور سراسری است که در نهایت طی ۵۰ روز داوطلب به آمادگی لازم برای شرکت در امتحان نهایی و کنکور می رسد. برای ثبت نام در طرح پنج ستاره حرف آخر می توانید وارد فروشگاه حرف آخر شوید و در طرح پنج ستاره حرف آخر به صورت آنلاین ثبت نام کنید و یا با مشاوران ارشد حرف آخر به صورت آنلاین صحبت کرده و پس از دریافت نمونه تدریس و اطلاعات لازم در این طرح ثبت نام کنید.

اپلیکیشن حرف آخر تی وی , یک نرم افزار جامع آموزشی

حرف آخر  tv یک برنامه جامع شامل دوره های آموزشی حرف آخر می باشد که یک ویژگی منحصربفرد دارد و آن استفاده از هوش مصنوعی جهت پردازش رفتار دانش آموزان می باشد. به عنوان مثال در این برنامه به طور کامل ساعات مشاهده فیلم داوطلب ضبط می شود و در اختیار مشاور وی قرار می گیرد یا زمان دقیق مشاهده فیلم ها برای مشاور مشخص است و از این طریق مشاور می تواند نقاط قوت و ضعف داوطلب را پایش کرده و مورد بررسی قرار دهد. به عبارت دیگر سطح داوطلب کاملا در این نرم افزار مشخص می شود و برنامه ریزی های شخصی سازی شده وی توسط مشاور بر حسب سطح داوطلب به وی ارائه می شود.

کلاس های آنلاین endclass حرف آخر

علاوه بر مشاهده دوره های آموزشی داوطلبان برای رفع اشکال و یادگیری مباحث تکمیلی در کلاس های آنلاین هفتگی و منظم endclass حرف آخر شرکت می کنند که دارای تعامل دوسویه بوده و می توانند تمامی اشکالات خود را از طریق استاد درس مورد نظر خود رفع کنند. برنامه و ساعات برگزاری کلاس ها به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

ثبت نام از طریق سایت رسمی حرف آخر

جهت ثبت نام در موسسه حرف آخر و همچنین دریافت مشاوره رایگان و یا دریافت پکیج های هدیه حرف آخر می توانید وارد سایت harfeakhar.com که سایت رسمی موسسه نشر کتاب و دیجیتال حرف آخر می باشد اقدام کنید , شما می توانید در سایت رسمی حرف آخر تمامی توضیحات مربوط به دوره های حرف آخر را مشاهده کنید و یا با مشاوران ارشد حرف آخر در ارتباط باشید. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا