خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد مهدی جامی به گزارش ایران اینترنشنال درباره‌ی علیرضا عسگری

مهدی جامی، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی ایرانی مقیم خارج، در نقدی به گزارش ایران اینترنشنال درباره‌ی علیرضا عسگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت:

دو بار این به اصطلاح گزارش را گوش دادم تا اطمینان پیدا کنم که نکند سرنخی داده که من متوجه نشده ام. مطلقا هیچ شاهدی و سندی و سرنخی داده نمی شود. یک مشت ادعای محض! منبع این داستان سازی کجا ست؟ اگر کسی برای سیا کار می کند یا خودش باید بگوید یا سیا. آیا سیا به ایرینتل خبر داده؟ چرا سیا باید منبع خود را به رسانه ای لو بدهد؟! یا طرف ثالثی از طریق شنود و پایش به این نتیجه رسیده. یعنی جاسوسی کرده و به ایرینتل انتقال داده؟ که البته گزارش چیز دندانگیری که حکایت از یافتن اطلاعات از این طریق باشد هم ندارد! پس نتیجه می گیریم یا کسی ایرینتل را سر کار گذاشته یا نه خود این رسانه با توجه به سوابق درخشان اش این داستان را سر هم کرده است. تا چه بشود؟ خودتان حدس بزنید!

متن این مثلا گزارش افشاگر هم در سایت ایرینتل هست. گذشته از اینکه جزئیات آن گزارش متنی در این گزارش تلویزیونی نیامده و این خطای سردبیری مهمی است خود آن گزارش هم ادعاهای ایرینتل را نقض می کند. به ادعای گزارشگران دست کم یکسال بعد از ناپدیدشدن عسگری گاردین احتمال ارتباط او را با سیا داده است. روزنامه های دیگری هم در سالهای بعد. منهای اینکه این گزارشها همه در حد احتمال است ایرینتل در واقع چه نکته ناگفته ای را کشف کرده است؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بحث با ماله‌کش های … مثل مهدی جامی فایده نداره، این جماعت همونایی هستن که بعد از افشای سایت هسته ای تورقوزآباد، شروع کردن به ماله‌کشی و تمسخر و خندین به نتانیاهو، بعد که آژانس نمونه گرفت معلوم شد اسراییل درست گفته و قالیشویی پوشش بوده…
    گند پناهندگی عسگری هم چند روز دیگه درمیاد و یکی‌یکی میان تایید میکنن، عجله نداشته باش

    13
  2. خطاب به مهدی جامی؛
    در برابر فهمیدن، مقاومت نکن! ده سال پیش سال ۲۰۱۴، نیوزویک لو داد که علیرضا عسگری زنده است و در خدمت سیا دراومده.. لینک مقاله
    https://www.newsweek.com/top-iran-terrorist-under-cia-protection-us-book-says-251378
    .. در گوگل سرچ کن؛
    Top Iran Terrorist Under CIA Protection in U.S., Book Says
    منبعش میاد

    12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا