خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تبلیغ غیرحرفه‌ای کامران نجف‌زاده برای برنامه‌اش با اسم داریوش مهرجویی

کامران نجف‌زاده که اجرای برنامه‌ی برمودا شبکه‌ی نسیم را بر عهده دارد وعده داده بود که در قسمت تازه‌ی این برنامه با حضور کارآگاه پرونده‌ی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ناگفته‌های آن بپردازند؛ وعده‌ای که صرفا یک تبلیغ بود و محقق نشد.

صفحه‌ی اینستاگرام برمودا و کامران نجف‌زاده در جریان اطلاع‌رسانی درباره‌ی قسمت تازه‌ی این برنامه با حضور یک کارآگاه پلیس آگاهی نوشته بودند: با کارآگاه حسین طالبیان از معماهای پلیسی تا ناگفته‌های پرونده مهرجویی.

تبلیغ غیرحرفه‌ای کامران نجف‌زاده برای برنامه‌اش با اسم داریوش مهرجویی

در جریان این برنامه هنگامی که آقای نجف‌زاده از کارآگاه طالبیان می‌خواهد تا ناگفته‌های پرونده‌ی قتل مهرجویی را بگوید این کارآگاه تاکید می‌کند که همانطور که پیش از برنامه تاکید داشته ‘ناگفته ناگفته است’ و نباید گفته شود و حرفی به جز آنچه به شکل رسمی اعلام شده در این باره ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام . ای کاش مواظب ارزش پول ملی باشند و نگذارند ارزش ان کاهش یابد
    الان مردم با احترام ‌ دلار را در کیف پول خود نگه می دارند نمی گذارند کثیف شود .آسیبی ببیند
    متاسفانه پول ملی ریال را به مثابه یک مچاله در جیب خود نگه می دارند . حتی بدانجا رسیده که وقتی اسکناس کوچک ریال را به یک فقیر به جنبه کمک می دهند ان را به توهین بخود تلقی می کند
    مردم به انتخابات نمایندگان بی اعتنا شدند اما به رقابت ترامپ و بایدن حساسیت نشان می دهند . رقابت انها محفل بحث مردم شده است
    پول ملی اقتدار و ارزش یک کشور است

    24
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا