خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سکوت عجیب نهادهای رسمی درباره‌ی دلیل مرگ کیومرث پوراحمد

نهادهای رسمی در برابر ادعاهای مطرح‌شده پیرامون دلیل مرگ کیومرث پوراحمد سکوت کرده‌اند، سکوتی که با توجه به رویه‌های موجود درباره‌ی پرونده‌های مشابه عجیب به نظر می‌رسد.

پس از اعلام خبر درگذشت آقای پوراحمد، برخی نهادهای ذیربط و رسانه‌های رسمی علت مرگ این کارگردان سینمای ایران را «خودکشی» اعلام کرده بودند، موضوعی که از سوی خانواده‌ی او با اما و اگرهایی همراه شده است.

چند روز قبل روزنامه‌ی اعتماد به نقل پگاه پوراحمد درباره‌ی علت درگذشت پدر او نوشته بود: همه خانواده هر كدام به نوع خودمان بر اين موضوع تاكيد داريم كه پدرمان شمال نرفت كه خودش را بكشد.

او با اشاره به ادعای مطرح‌شده از سوی توران پوراحمد (خواهر کیومرث پوراحمد) درباره‌ی قتل این کارگردان گفت: عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسيدگي به پرونده و جزييات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهيم كرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما اين را بگويم كه پدرم مي‌دانست چه بلايي مي‌خواهد سرش بيايد، ولي اينكه خودش را كشته باشد به هيچ‌وجه درست نيست.

با وجود آنکه یک سال از وقوع این حادثه می‌گذرد و در روزهای اخیر ادعاهای مختلفی درباره‌ی دلیل مرگ کیومرث پوراحمد مطرح شده اما همچنان نهادهای رسمی توضیحی پیرامون این پرونده ارائه نکرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا