خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد فاضلی: تظاهرات دانشجویان در آمریکا را می بینید؛ اما حکم توماج صالحی و زنان ایرانی را خیر؟

محمد فاضلی جامعه شناس در کانال خود خطاب به رسانه های اصولگرا نوشت:

رسانه های اصولگرا از نقد برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان پر شده است. دنبال مصاحبه گرفتن هم هستند. اما تناقض بین نقد رفتار پلیس آمریکا و سکوت محض در برابر صدور حکم اعدام توماج صالحی و لباس رزم پوشیدن در برابر زنان این سرزمین آزارشان نمی دهد؟ اعتباری می ماند برای این رسانه ها؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام اسناد اخراجی دانشگاه در آمریکا دانشجویان برای جنایت های اسرائیل کودک کش در غزه قیام کردند توماج صالحی شماهم در فتنه ۱۴۰۱ به دستور همین اسرائیل کودک کش برای آتش زدن، کشور و به شهادت رساندن نیروهای نظامی انتظامی امنیتی بسیج و مردم اغتشاشگران را تشویق می کردند حالا شما سنگ اخراج خودت را به سینه میزنی یا دیگران را استاد ضدانقلاب و ضددین

  2. به فرض سخنان آقای فاضلی درست باشد. این سخنان، امثال ایشان و دکتر زیباکلام و عباس عبدی و … را از مخمصه ای که گرفتارش ده اند نجات نمیدهد.
    این دوستان همیشه می گویند غرب و علی الخصوص آمریکا بهت آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات است. حالا با ضرب و شتم اساتید خانم و دانشجویان آمریکایی و آلمانی و … دنبال فرافکنی هستند. از ممنوعیت تیک تاک (با وجود داشتن دفتر در آمریکا و نظارت آمریکا بر آن) که نگویم که تمام ادعاهای لیبرالیسم بر باد رفته است.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا