خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنج دلیل استقبال مخاطبان از فیلم مست عشق

فیلم مست عشق چند روزی‌ست که در سینماهای ایران اکران شده و تا اینجا که زمان زیادی از نمایش آن نمی‌گذرد پر فروش بوده است. اما دلیل استقبال مخاطبان از تازه‌ترین اثر حسن فتحی چیست؟

بنا بر آنچه در واکنش‌ها به این اثر سینمایی دیده می‌شود می‌توان پنج دلیل زیر را به عنوان دلایل اصلی استقبال از فیلم مست عشق برشمرد.

پنج دلیل استقبال مخاطبان از فیلم مست عشق
  • فیلم بر روی دو شخصیت شمس و مولانا تمرکز دارد. دو شخصیتی که هر کدام به نوبه‌ی خود و نوع رابطه‌شان با هم از موضوعات جذاب و پر رمز و راز تاریخ ادبیات و عرفان در ایران است.
  • حضور شهاب حسینی و پارسا پیروز در دو نقش محوری این فیلم برای مخاطب ایرانی به شدت جذاب است. این دو از جمله چند بازیگر بسیار محبوب سینمای ایران هستند که سال‌هاست طرفدارانی از نسل‌های مختلف دارند.
  • حضور بعضی بازیگران ترکیه‌ای نکته‌ی جذاب دیگری برای بخشی از مخاطبان است که در سال‌های اخیر به سریال‌های ترکی عادت کرده‌اند.
  • سابقه‌ی حسن فتحی، کارگران فیلم مست عشق که در کارنامه‌ی هنری خود سریال‌های موفقی همچون مدار صفر درجه، میوه ممنوعه، شهرزاد، جیران و … را دارد برای مخاطبان جدی‌تر سینما در انتخاب یک فیلم حائز اهمیت است.
  • مسیر پر فراز و نشیب این فیلم سینمایی تا رسیدن به اکران در سینماهای ایران نیز دلیلی دیگر برای کنجکاوی مخاطبان برای دیدن مست عشق است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا