خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای انتشار عکس‌های خصوصی آمنه سادات ذبیح‌پور چه بود؟

از ساعاتی قبل تصاویری با عنوان ‘عکس‌های خصوصی آمنه سادات ذبیح‌پور’ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که پس از بررسی‌هایی مشخص شده همه‌ی آنها جعلی بوده‌اند.

خانم ذبیح‌پور، خبرنگار صداوسیماست که برخی گزارش‌های سیاسی – امنیتی خاص او با انتقادات گسترده‌ای همراه می‌شود.

وبسایت فکت‌نامه پیرامون ماجرای انتشار عکس‌های خصوصی آمنه سادات ذبیح‌پور نوشت:

ماجرای انتشار عکس‌های خصوصی آمنه سادات ذبیح‌پور چه بود؟
ماجرای انتشار عکس‌های خصوصی آمنه سادات ذبیح‌پور چه بود؟

در شبکه‌های اجتماعی عکسی از آمنه سادات ذبیح پور در خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی در کنار چند عکس منتشر شده با این ادعا که همه این تصاویر، متعلق به آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.

این تصاویر ساختگی و غیر واقعی است و در سال‌های گذشته هم منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد اولین بار این تصاویر را در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ اکانت تلگرامی ARIO.NEWS1908 منتشر کرده است.

دقت در تصاویر نشان می‌دهد که در آن‌ها با استفاده از فناوری‌های Face Swap هوش مصنوعی که صورت افراد را با چهره‌های دیگر جایگزین می‌کنند، چهره خانم ذبیح‌پور روی بدن دیگری گذاشته شده است. جستجوهای ما نشان می‌دهد نسخه اصلی تصاویر متعلق به موزیک ویدیوی In My Bed اثر ایمی واینهاوس (Amy Winehouse) خواننده بریتانیایی است.

بنابراین عکس‌هایی که به عنوان تصاویر خصوصی آمنه‌سادات ذبیح‌پور در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود واقعی نیستند و چهره او با هوش مصنوعی جایگزین صورت ایمی واین‌هاوس خواننده مشهور بریتانیایی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا