خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از «شهناز تهرانی» تا «مهدی نصیری»!

داریوش سجادی، وبلاگ نویس مقیم آمریکا و حامی دولت رئیسی، در یادداشتی به بهانه‌ی اظهارات اخیر مهدی نصیری، مدیر سابق روزنامه‌ی کیهان، که در کانادا موضوع اتحاد تاجزاده تا شاهزاده را مطرح کرده است، نوشت:

اینکه مهدی نصیری بعد از عمری توپخانه‌داری از منتهی‌الیه دست راستی‌های داخل کشور و بعد از اعلام برائت از گذشته خود امروز شانه به شانه «شهناز تهرانی» مُبدل شده به یک آپاراتچیک دلباخته رضا پهلوی (مبتذل‌ترین فرزند خانواده پهلوی‌ها) چنین موتاسیونی را باید شوخی و عبرت تاریخ تلقی کرد.

شیدائی امروز مهدی نصیری نسبت به رضا پهلوی تداعی آن محکوم به جهنمی بود که وقتی مخیر شد تا خودش مجازاتش را در جهنم انتخاب کنه و دید «اصغر قاتل» گوشه‌ای نشسته و آنجلینا جولی «شلپ شلپ» در حال بوسیدن اصغر قاتله به وجد آمد و گفت:
من همین مجازات اصغر قاتل رو می‌خام!

شیطان هم بهش گفت: احمق ـ این مجازات آنجلینا جولیه نه اصغر قاتل!

اما در این میان قبل از محکومیت رضا پهلوی به موانست با مهدی نصیری، نکته حائز اهمیت فراخوان «اتحاد تاجزاده و شاهزاده» است که انصافا ظلمی است به تاجزاده.

تاجزاده هر چند پل نشکسته‌ای پشت سر خودش باقی نگذاشته اما مجالست دادن بین تاجزاده که لااقل دوزی از سواد را در انبانش داره و نشاندنش کنار «بی‌سواد‌ترین عنصر اپوزیسیون» کمال بی‌انصافیه.

می‌گن اون چیزی که باعث شد حکیم ابولقاسم فردوسی تن به امریه سلطان محمود جهت نوشتن «شاهنامه» بده زندانی کردن فردوسی و هم‌بند شدنش با چوپانی بی‌سواد بود که با دیدن چهره فردوسی مدام می‌گریست و می‌گفت صورت فردوسی شبیه بُزم هست و با دیدنش یاد بز عزیزم می‌افتم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام ،
    باید از انصاف نیوز گلایه کرد که هر ترهاتی را درج میکند و شاید فکر میکند آزادی بیان را رعایت کرده ! بر امثال د – س حرجی نیست . مزدش را میگیرد و پاچه خواریش را انجام میدهد – مانند همه مزد بگیران که در خیلی جاها حضور دارند . حالا هم با دریده گویی بدنبال افزایش مزدش میباشد ! آخه در آمریکا هم کمی گرانی حاکم شده و این بابا پول لازم است.

    5
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا