خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کامنت انصاف | بحث داغ مخاطبان درباره‌ی گشت ارشاد

در این گزارش به نظرات پر شمار مخاطبان انصاف نیوز در مورد یادداشتی درباره‌ی گشت ارشاد نگاهی می‌اندازیم که با بحث‌های جالبی همراه بود.

کاربری با نام «محسن» در بخش نظرات این خبر نوشته: «اگر این گشت ارشاد ادامه دار باشد، اعتراضات دیگه ای در راه خواهد بود تازه وضع کشور آرام شده؛ بیخیال شید به کسی چه طرف چی پوشیده؟؟»

کاربر دیگری به نام «شب پره» نوشته: «گشت ارشاد را خود جناب نویسنده‌ی مو و کروات قیچی کن راه انداخت بعد به نام تندروها شد! پر رو تر از اصلاح طلب ها در ایران نیست.»

کاربر دیگری با نام «س.ش» هم نوشته: «گشت ارشاد یا هر نیروی انتظامی اگر نباشه دو روز دیگه لخت میان تو خیابون، عرضه ندارین اینا رو جمع کنین هر مملکتی برای اجرای قانون نیاز به نیرویی داره با هر اسمی»

کاربر دیگری با نام «یاس» در مقابل نوشته: «در تمام کشورهای اسلامی حجاب اختیاری هستش چرا فکر میکنی اگه حجاب نداشته باشند اتفاقی میفته مگر نه اینکه خیلی ها هم هستند حجاب دارند اما از خیلی بیحجابها بدتر هستند وهزار تا کار خلاف شرع انجام میدهند پس حجاب اصلا ملاک نیست ذات وشخصیت ادم ها ملاکه.»

کاربر دیگری به نام «فاطمه» هم نوشته: «هرچیزی در جای خودش! ما نمیتونیم بگیم دزدها رو نگیریم تا وقتی که اختلاسگرها رو جمع نکردیم، من با طرح نور فراجا کاملا موافقم. همونطور که دزدی رو فقط وفقط با فرهنگ نمیشه جمع کرد مسئله حجاب رو هم نمیشه فقط با فرهنگ جمع کرد»

کاربر دیگری با نام «فانوس» نوشته: «نه افراط نه تفریط اعتدال و میانه روی هم برای زن هم مرد هم مردم عادی هم مسئولین در تمام امور هم پوشش هم عدالت هم اقتصاد خیلی جاها کاهلی کردید و می کنید و خیلی جاها افراط و تندی کردید و می کنید همه به خود بیایید تنها کسی که ضرر می کند فقط ایران هست و ایرانی جماعت. هم نظر دوست را بشنوید هم نظر منتقد هم دشمن بهترین نظر و میانه تر را برای اجرای امور برگزینید.»

در ادامه برخی مخاطبان در قسمت نظرات این خبر، در خصوص مقایسه عملکرد دولت رییسی با دولت های قبلی به بحث و گفتگو با یکدیگر پرداختند.

مخاطبی با نام «سالی» نوشته: «رئیسی تو این چند وقت عالی کار کرده؛ جبران خرابی های قبل زمان می طلبه و بعدش سرعت شکوفایی شدت میگیره. مردم فهیم هستن و غالبا ازش راضی هستیم. گشت پلیس هم برای اجرای قانون در همه‌ی موارد جرم و بی قانونی لازم و واجبه و ازش حمایت می کنیم.»

در مقابل مخاطبی با نام «مرتضی» نوشته: «رئیسی قبل از انتخاب شدن میگفت که ۶ ماه همه چی رو گل و بلبل میکنم اون موقع از خرابی‌های دولت قبل خبر نداشت؟»

کاربر دیگری با نام «بهار» نوشته: «بهتره برید چندتا از عملکردهای این دولت رو مطالعه کنید تا دیگه نگید این دولت چه کرد با مملکت صادرات و تولید انبوه واکسن و ریشه کن کردن کرونا، احیای دوباره صنایع و کارخانه های از کار افتاده، عضویت در شانگهای، سفرهای استانی به جای پشت میز نشینی، حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان که بخشی از بدهی های دولت قبلی هست رو دادن و خیلی کارهای دیگه که باید مطالعه کنید»

کاربر دیگری با نام «محمد» در پاسخ نوشته: «الان هنوز ۴سال دولت مردمیتون تموم نشده، دلار ۶۵هزاز تومانه قیمت اجناس بیداد میکنه گویا چشمتونو بستین خدا بدادمردم برسه»

در ادامه بسیاری از مخاطبان هم به بحث و جدل پیرامون طرح نور فراجا پرداختند که در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را می خوانید.

مخاطبی با نام «حسین» نوشته: «طرح نور کاملا متفاوت از گشت ارشاد هست و فقط با بی حجابی مقابله میکنه نه با بد حجابی! شما اگه به قول خودت دلسوز جمهوری اسلامی هستی باید بدونی که باید یک فکری برای وضعیت حجاب جامعه بشه و طرح نور تا اینجا ۹۰ درصد جواب داده دعوا و کتک کاری مال یک عده خاصه که اینها مشکل مالی هم حتی ندارند یک عده مرفه بی درد که با بی بند و باری بزرگ شدند و فقط پلیس باید اینها رو کنترل کنه دعوا و کتک کاری رو اون اقلیت راه میندازن»

مخاطبی با نام «محسن» هم نوشته: «این طرح با وضعیت فرهنگی واجتماعی جامعه موثر نیست»

کاربری با نام «داود» هم نوشته: «گشت ارشاد برای مقامات دولتی خوبه نه برای مردم ، مردم هرکاری میکنن مسولیتش با خودشونه ، اما دولتی ها […] هشتاد و پنج میلیون نفرند.»

کاربری با نام «ف. محمدی» هم نوشته: «باید گشت ارشاد وضعیت اسف بار بی حجابی رو کنترل کنه وگرنه این رویه سازماندهی شده مملکت رو به سوی فساد میکشونه.اگر کسی هم مخالف باشه معلومه طرف دشمنه»

کاربری به نام «سعید» هم نوشته: «با اعصاب و روان مردم آن هم در این ورطه اقتصادی نباید بازی کرد.ضمن اینکه اکنون دیگر مسئله کشف حجاب اهمیت چندانی ندارد، کشور با پدیده برهنگی تدریجی با شیب تند مواجه است که باعث شده بخش معقول تر سیستم اندک اندک به مسئله کشف حجاب با دیده اغماض و هماهنگی نگاه کند.در ثانی اگر هم کاری شده توسط مردم و دلسوزان ایران شده. فراموش نکنیم که سیاسی کاران و ژورنالیستها همیشه ماهی خودشان را از آب گل آلود بدبختیهای این ملت گرفته‌اند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شمایی که گشت ارشاد راه انداخته آید ،قبلش نظر سنجی کنید چند درصد مردم پشت شما هستند؟
    مگر جز این است که اقلیت تند رو و متحجر میخواهند عقاید قرون وسطایی خود را به اکثریت مردم تحمیل کنند.
    …….
    …….

    438
    29
    1. جهت اطلاع از نظرسنجی مردم میتونی به مراسم هایی که در حمایت از طرح نور و سردار رادان عزیز برگزار شد مراجعه کنی.
      فکر می کنید مردم همین اقلیت بی حیای کف خیابون هستن؟!!!
      مردم ایران اکثرا با حیا و با غیرت و خانواده دوست اند و می دونن ته این خط به متلاشی شدن خانواده ها می رسه

      30
      458
      1. عه؟ جدی میفرمایین؟ پس اگه اکثریت با این گشت ارشاد همراه هستن واسه چی این همه بگیر و ببند و فیلترینگ و جریمه و توقیف راه انداختید؟! آقا بلاخره معلوم کنید سواد دینی دارید یا سواد حقوقی؟ البته که سواد هیچکدام را ندارید چون اگر داشتید میرفتید شرح لمعه شهید ثانی، باب امر به معروف رو میخوندید. شهید اونجا میگه پیش نیاز امر به معروف، احتمال تاثیر و اصلاح مرتکبه! امر به معروف های شما که فقط بگیر و ببنده چجوری میتونه یه دختر جوان رو قانع کنه که حجاب بزاره؟؟ د آخه عقل هم خوب چیزیه! اون بدتر با شما لج میکنه که دیگه حجاب نزاره! اگرم از قانون برامون حرف میزنید، بگید مبنای قانونی کاراتون چیه؟؟ فیلم اومده بیرون که دختر مردم رو میارید تو ون گشت ارشاد، شروع میکنید که سوال پیچ کردن! خب عزیز من مبنای قانونی این کارتون چیه؟؟ اصل ۲۳ قانون اساسی میگه تفتیش عقاید ممنوعه! البته میدونم شما حتی نمیدونی قانون اساسی ما چند تا اصل داره! به ولله با داد و بیداد و بگیر و ببند نمیشه حجاب رو تحمیل کرد! حجاب بحث عقلی و استدلالیه، باید بشینی با طرف صحبت کنی و استدلال بیاری! من واقعا موندم شما چطور جای دیگه صداتون در نمیاد؟؟ برای حجاب، جمعیت تشکیل میدید در حمایت از آقای رادان و طرح نوز، اونوقت در مورد ماجرای صدیقی و…. صداتون در نمیاد؟؟ این چه جور حق و حق طلبیه که شما دارید؟؟ همیشه مردم مقصرن؟ یه کم به وجدان خودتون نگاه کنید! چرا با مردم خودتون، با خواهران و دختران خودتون انقد لج دارید؟ اینا مگه از کره مریخ اومدن؟ خب دوازده سال توی همین سیستم آموزشی درس خوندن، اگه نتونستید اونجا قانعشون کنید که حجاب برای خودشون مفیده، الان با زور و ون گشت ارشاد میتونید؟؟

        334
        21
        1. جناب حامی، دست مریزاد، با اجازه شما بنده یک فراز مهم دیگر هم اضافه کنم! اساسا فهمی از دین و ائمه ندارند وگرنه اگر مراجعه مختصری به نهج‌البلاغه می‌کردند می دیدند که آن یگانه خلقت، مولای دو جهان و امیر مومنان امر بمعروف و نهی از منکر را حقی متعلق به مردم میدانند که با آن مردم باید از حاکم حساب کشی کنند!! نه اینکه حاکم آن را چماقی بر سر مردم کند برای صرفا آنهم نوع پوشش!! حالا این «مردم» حامی امر بمعروف از نوع چماقی آن بر سر جامعه، بفرمایند جامعه با خلاف ها و و عوامل چکار باید بکند!!!؟؟؟

          50
          5
        2. شهید بهشتی میگه هم اقناع وهم قدرت اگه فقط با کار فرهنگی میشد جمعش کرد پس بریم دزدی رو با کار فرهنگی جمعش کنیم بله در قانون اساسی تفتیش عقاید ممنوعه ولی برای یک کسی در خونه خودش گناه میکنه ما به اون کاری نداریم ولی اینکه کسی در جامعه بیاد گناه کنه نه

          1
          6
      2. اگر مردم ، همین آدمهای کف خیابون نیستند پس کی هستند؟ مردم میلیونی کف خیابون یا تظاهرات برنامه ریزی شده چند صد نفری؟ شما خودت دچار تناقض در جمع بندی هستید ، همین پیام‌ها و تعداد تایید و رد را مشاهده کن ، اینا مردم هستند ، همین پیام خودت تا الان۱۸ نفر موافق نظر شما هستند و ۳۸۶ نفر مخالف نظر شما هستند ، یعنی کمتر ۵ درصد موافق نظر شما هستند و ۹۵ درصد مخالف شما…. اینها نه دشمن هستند نه حقوق بگیر از دشمن بلکه مردم هستند

        104
        2
      3. .کلا ۱۹موافق بیشتر نداشتی حتم دارم حداقل ده تا اشتباهی تایید کردن .همین قدر بدانید که در اقیلت هستید .این یک رسوایی است

        66
        4
        1. این جماعتی که‌مغرورانه مست ومسروربی حجابی و،بی حیایی وبرهنگیند ومتوهمانه خودرادراکثریت می‌بینند،پاسخ دهندکه اولاًمگرمعیاربه اکثریتیست که نافرمانی ودشمنی باخدامیکنند؟!این جماعت گمراهی که حتی نمیدانندخداوندعالمیان که خالق این انسان ضعیف وفانیست،پوشش یاحجاب اوراهم درکتب قدسی آسمانی ودرقرآن مجیدتعیین فرموده است،ومیگویندمگربه شماوحی رسیده که حجاب«امرخداست؟! یاازکجامیدانیدکه خداوندیکتا”حجاب”رادوست دارد؟!،گویی حتی برای یکبارهم که شده قرآن الهی رانخوانده‌اند،که حداقل بدانندپروردگارشان ،همان که روزیشان وروزی تمام خلایق رامیرساند،مهربانی میفرمایدو…امربه رعایت حجاب هم فرموده که ای پیامبربه خانواده ات وزنان مؤمنه بگوکه پوشش اسلامی که برمبنای حیامیباشدرارعایت نمایندو درادامه آیه حجاب میفرماید:ونیزپوشینه‌ای برسرکنندکه تازیرسینه هایشان رابپوشاند،این برای امنیتشان ومحفوظ ماندن ازچشم ناپاکان مقررفرموده شده و…پس براستی چگونه میخواهیم پاسخگوی اعمالمان به خداوندناظر،حسیب،قهار،بخشنده والبته غاضب ومنتقم باشیم؟!درحالیکه خداوندیکتاآدمی راازگناه وفسادبه شدت برحذر میدارد ومیفرمایدمؤمنان حقیقی همانانندکه برخداتوکل میکنند،مطیع اوامرالهی،قرآن،پیامبرواولیای معصوم الهی(س)هستندوکارهای نیک،ثواب‌و شایسته انجام میدهندوهمواره باترس وشرم درمحضرالهی تقوا وحیاپیشه مینمایندو…وابن یعنی اختیاردارشان خداونداست،نه آنانکه باتکبرمیگویند هرجورزوست داسته باشیم میخوریم،میگردیم ومیپوشیم وبه کسی ربطی نداردو…چراکه طبق فرمایش الهی درقرآن،سرپرست و ولی آنان،ابلیس است ودرحقیقت آنان ازسرّنفس،شیطان وشیاطین اطاعت وپیروی مینمایند ودرآخرخواهشاًازاین توهم که بدحجابان وبی حیاهااکثریت جامعه راتشکیل میدهندخارج شوید،چراکه‌بعنوان نمونه درتشییع پیکرمطهرشهیدسلبمانی عزیزمان ،همگان حتی دشمنان هم اعتراف کردند گویی تمام ملت ایران یکپارچه دردفاع ازسردارسلیمانی به خیابانهاآمده اندودنیاراحیرت زده کرده اندو…ودیگراینکه چگونه ازخداوآخرت خودنمیترسیم درحالیکه هرلحظه مرگ نزدیکتر وباسفرازاین عالم خاکی وفانی دیگرراه بازگشت وجبران مافاتی نمیماند،پس تادیرنشده توبه حقیقی نمایبم وبجای اطاعت ازشرّنفسانی ،ازابلیس وابلیسیان ازخداوندومقدسات الهی اداعت وبجای جهنم سورزن ،پرآتش وعذاب ،بهشت خدارابرای زندگی ابدی وجاودانی انتخاب نمایبم،انشاءالله.باتشکر

    2. دقیقا حرفت از لحاظ منطقی درسته
      اما داداش کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد کسی که خودش رو زده بخواب رو نه
      اگه قرار بود کسی چیزی بفهمه خیلی وقت پیش میفهمید

      130
      11
    3. تکنولوژی فرهنگ و سنت را می خوره. پوشش و حجاب هر ملتی فرهنگ آن ملت هست. ولی هجوم سیل آسای فناوری، آن را از ریشه خورده و هرکاری هم بشه امکان بازگشت به حجاب نیست. باید این واقعیت را در نظر گرفت.

      170
      14
  2. مهم این است که دیگر مردان جامعه به حجاب اعتقاد ندارند و زنان جامعه نسبت به گذشته خودمختار ترند.یکی از پشتوانه های حجاب، اعتقاد عمیق خانواده به حجاب بود که از بین رفته است لذا با توجه به هجوم تکنولوژی به فرهنگ و سنت، دیگر امکان احیای حجاب وجود ندارد.
    مگر چقدر می توان مامور گذاشت؟

    235
    10
  3. ایران را با افراطی گری واذیت مردم ویران نکنید
    هزینه حجاب اجباری که هیچ فایده‌ای ندارد صرف فقرزدایی کنید،صرف اشتغالزایی و…کنید
    حتمآ رضایت خدا رالمس خواهندکرد

    67
    2
  4. یک سوال که ذهن اکثر مشغول کرده، اینه که برخی از این مسئولین که خواهان برخورد قهری با مسئله حجاب هستند پاسخ بدن چرا اکثر فرزندان دختر و پسر شما یا پناهنده یا برای تفریح یا برای کار یا برای تحصیل به دامان غربی که از دید اینها پشت مسئله بی حجابیست پناه میبرند،و آنجا اکثرا هیچ التزامی به این قوانین پوشش شما ندارند، یا نتوانستید آنان را قانع به زندگی ایده آل خود کنید ،یا……. شما که نتوانستی فرزندان خود را باآنچه میپسندید تربیت کنید چگونه برای فرزندان مردم نسخه میپیچید.

    43
    5
  5. باور کنید دیگا کسی به کسی که فقط موهاش بازه نگاه نمیکنه و رراش عادی شده که وقتی کسی صرفا روسری نداره اونقدری جلب توجه نمیکنه که شما با بگیر و ببند و سر و صدا مردم‌رو متوجه اون شخص میکنین .هر چیزی به مرور زمان‌برای مردم‌عادی شده .گرانی .بی روسری بود .لطفا از حجاب برای سرپوش خراب کاریهاتون استفاده نکنین .وقتی کاری میتواین بکنین ولی نمیتونین فکر مردم‌رو با درگیری زن‌و بچشون‌خراب میکنین که چی بشه ؟الان‌دیگه اونقدر به مردها فشار اومده دیگه فکرشون‌سرشون‌نیست که ببینن فلانی روسری داره یا نه .چون فکر نان شب سفره خالیش هست .فکرگرونی و ….مگه میزاره کسی حواسش جای دیگه بره ؟

    57
    8
  6. عزیز من دولت خوب کار کرده کشور هم باید قانون داشته باشد پوشش راخداوند دوست دارد هر کس هم چه مرد چه زن بیرون میاد باید پوشش مناسب داشته باشد آخه لخت و عریان اومدن چه فایده ای داره خون طرف اذیت میشه هرکس یه تیکه ای میندازه من فکرمیکنم اینها کمبودشخصیت دارند والا مرص که نداری یه روسری چقدر سنینی دارا برا تو

    19
    300
    1. شما از طرف خداوند وحی داری که پوشش رو دوست داره؟؟!!
      آخه بدبخت کی لخت اومده بیرون؟؟؟؟
      من بی‌حجابم، تنها تیکه‌هایی که به من انداختن تو پشتیبانی از بی‌حجابی بوده؛ آفرین، دمت گرم، ✌️….
      کمبود شخصیت تو داری که بدون اینکه جای زنان باشی در موردشون اظهار نظر میکنی، موضوع روسری نیست موضوع حق ماست.

      73
      3
    2. ثابت میکنن که از روی غربی ها دارن تقلید میکنن اونوقت میشینن میگن غربگدا و غرب زده اونا همه چیزشون بده ولی لخت گشتنشون خوبه این همه چیز خوب دارن غربی ها کدومشون رو یاد گرفتید کدوم رو برای تاثیر تو زندگی تون تقلید کردید که فقط عریان گشتنشون رو دیدیدو انتخاب کردید

      8
      30
  7. اکثریت مردم با توجه به زمان ودنیا وعملکرد سیستم نا کارآمد وعقب ماندگی اقتصادو…مردم را از اعتقادات خالی کرده است ولزومی هم نداردومردم قبول نمیکنندمطابق یک الگوی پادگانی لباس بپوشنداین را به زور واجبار ونصیحت چندروز شایدانجام شود ولی در نهایت خود مردمند که زندگی ومحل زندگی ونوع پوشش را امتخاب میکنندوظیفه پلیس حمایت از امنیت وآزادی مردم است نه تهدید وتفتیش وآزار واجبارما احترام وحیثیت پلیس را میخواهیم

    323
    11
  8. واقعیت اینه که اکثریت مردم با بی بندوباری حال حاضر مخالفن حتی بعضی از خانواده های افراد بی بند و بار ولی جرات گفتنش رو تو جامعه ندارن..تو فضای مجازی راحت تر میگن

    8
    42
  9. من خودم خوانده شهیدم ته تن از عموهام شهید شدن سر بدرفتاری با مردم دارم مهاجرت میکنم.
    ایکاش کسی بود مطالبات ماها رو پیگیری میکرد

    35
    4
  10. گشت ارشاد خیلی هم طرح خوبیه، لیاقت یه تعداد فاسد و بی حیا همینه…
    اگه یه کم بهشون رو بدی، واسه تجاوز [……..] از درو دیوار هم بالا میرن

    5
    81
  11. کاشکی اینقدر که به حجاب اهمیت می دهید به ارز ملی و عواملی که آن را خدشه دار می کند هم اهمیت می دادید.

    69
    0
  12. لطفا بفرمایید چرا اختیاری بودن حجاب ازبین 150 کشور اسلامی فقط در ایران باعث فساد میشه؟ درکدامیک از کشورهای اسلامی فساد اخلاقی و اقتصادی در بین مسؤلین اینقدر رایج ونهادینه شده؟آیا همه مشکلات امروزی مردم ریشه در حجاب دارد؟ چرا با مفسدان اقتصادی باعطوفت و مصلحت اندیشی برخوردمی شود ولی در برخورد با حجاب که یک مسئله فرهنگی است صف آرایی نظامی می کنید؟ و… و…. و…

    80
  13. اگر می‌خواستید یک جمع بندی از نظر مردم داشته و ارائه دهید باید یک گزارش آماری می‌دادید، البته فقط نظرات ( که بیش از ۸۰ درصد مخالف رویه و برخود خشن و خلاف حقوق فردی و اجتماعی مردم می‌دانند) به آمار تایید و رد هر پیام هم توجه می‌کردید و در آمار رکر می‌کردید، واقعا من مترجم چرا مسوولین و حالا یک رسانه از عدد و رقم و درصد گریزان هستند ، نتایج را آمارهای مستند و راستی آزمایی شده مشخص می‌کند، من به پیام‌ها و تعداد مثبت و منفی نظرها دقت کردم و ۹۰ درصد یا بیشتر مخالف این گشت‌ها و جرم انگاری یک رفتار شرعی و عرفی هستند . واقعا بخاطر بی حجابی جریمه شدن و برخورد قضایی خیلی مسخره و خلاف عقلانیت و تدبیر و خردمندی است

    89
    3
  14. اینجا مردم نه دشمن هستند و نه از دشمن پول گرفتند ، سایت داخلی هم هست و خیلی سایت های دیگه در این ۲۰ روزه مقاله و نظر صاحب نظران را منتشر کردن و مردم هم نظر خود را نوشتند ، خودتان آماری از نظرات مردم و همچنین تایید و رد نظرات را محاسبه کنید و آمار و عدد رقم بدهید من دقت کردم حدود ۸۰ درصد مردم مخالف این نوع برخورد پلیسی هستند و آنهایی که موافق طرح نور و ارشاد و… هستند چند درصد هستند و چه تعداد پیام موافقان و مخالفان تایید کردند ، همین صفحه رو نگاه کنید کمتر از ۱۰ درصد موافق این روش‌های نابخردانه هستند ، آخه چرا تا صحبت اختیار در حجاب میشه میگن لخت و برهنه!! مگه حدود ۶۰ کشور اسلامی و ۲۰۰ کشور دنیا مردم برهنه هستند؟ کشورهای اسلامی را ببینید بی حجاب و باحجاب کنار هم زندگی میکنن و احترام همو نگه می‌دارند، لطفا خبرنگارها عدد و رقم و درصد اعلام کنند ، ۲۰۰ نفر یا ۵۰۰ نفر تندرو که بی مجوز تظاهرات میکنن که نماینده ۸۵ میلیون نیستند، بازم ببینید چه نظراتی بیشترین لایک را دارند

    78
    3
    1. طرح نور به نظر شخص من واقعا برای افرادی که عادی زندگی می‌کنند هیچ مشکلی نداره. خیلی اتفاقا خوب هم هست . افراد مشکل دار با این طرح اذیت میشند.

      0
      4
  15. سلام.به نظر من اول باید تعریف درستی از حجاب داشته باشیم.باز بودن موی سر،یا پوشیدن لباس های ناف نما؟؟درسته که باید به ازادی های فردی افراد احترام گذاشت،اما باید اینم قبول کنیم که متاسفانه هستن خانم هایی که نوع پوششون فراتر از بازگذاشتن موی سر هستش.اگر صادقانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم از بی حجابی داریم به سمت بدحجابی و حتی نیمه برهنگی پیش میریم.من شخصا تعادلو دوست دارم.هم خانمی که محجبه باشه برام قابل احترامه،و هم خانمی که شیک پوش و حتی موهاش بیرون باشه برام قابل احترامه.اما متاسفانه بعضی موارد با بدحجابی باعث میشن تر و خشک باهم بسوزن و همه به یک چشم دیده بشن.اما سوالی که برای شخص خود من پیش میاد اینه که اگر از بی حجابی به سمت بدحجابی و یا نیمه برهنگی پیش بریم ایا شرایط به سمت فساد پیش نمیره.؟یا اینکه حد وحدود ازادی های فردی تا کجاست؟؟ایا اینکه شخصی بخواد کوکایین مصرف کنه اون هم میتونه بگه حق انتخاب دارم و مصرف کوکایین در زمره ازادی های فردی هست و نباید قانون وارد حریم شخصی و خصوصی من بشه؟؟به نظر من باید طوری تعادلو بین افراد جامعه برقرار کرد که این حجم از دودستگی پیش نیاد.با زور و جبر نمیشه افرادو محجبه کرد..همونطور که با جبر نمیشه یک خانم محجبه رو تغییر داد.روش هایی مثل گشت ارشاد به نظرم برای عموم جامعه پاسخگو نیست.فکر میکنم گشت ارشاد و این نوع برخوردهای قهریه میتونه در خصوص بدحجاب ها و یا افرادی ک به سمت برهنگی میرن و جز اقلیت جامعه هستن کارساز باشه.و اینو بدونیم که ظاهر ادما مبنای خوبی برای قضاوت نیست،چه بسا خانم بی حجابی که شاید بسیار متین و باوقار باشه و حتی خانم محجبه ای که متین و باوقار و میانه رو باشه.و در مقابلش در هردودسته افرادی باشن که رفتار غیر متعارف داشته باشن.پس راه صحیح اینه که هردوطرف اول از همه دست از تخریب،تایید،یا امثال این موارد بردارن .

    2
    1
  16. من خودم هم به حجاب انتقاد دارم ولی نظر شخصی من هست. اما به دیگران برای پوشش یا اعتقادشان کاری ندارم
    مردان ما باید یاد بگیرن که نگاه هرزه نداشته باشن چون اگر ذات درست باشه مشگل حل میشه مگر در گشورهای اسلامی زنها بی حجاب نیستد مگر مرد وجود ندارد. پس چرا فساد نیست به نظر من حجاب پوشش نجابت نیست چه زن چه مرد باید نجیب باشه

    4
    1
  17. شما که خودتان را به در و دیوار میکوبید اصلا بیایید رای گیری کنید درمورد حجاب اگر در اکثریت نبودید مطمئن باشید بیشتر مردم مخالف این طرحهای بیخودی و آزار دهنده هستند الان که رادان بعد از سالها کنار گذاشته شدن دوباره سر کار آمده باید فهمیده باشه این پست ها به بادی بند است و خودش را روسیاه نکند

  18. فقر از هر دری بیاد فساد و لج بازی اجتماعی زیاد میشه طرح نور و گشت ارشاد از ریشه اشتباه است هزینه و نیرو را برای درست کردن اقتصاد کشور قرار دهید

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا