خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هولوکاست اسرائیلی و پایان تمدن بی‌اخلاق!

مصطفی قهرمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: «مقاومت مردم غزه در برابر جنایت و سبعیت نه‌فقط رژیم آپارتاید اسرائیل بلکه در برابر غربی که دگربار تمام‌قد در کنار جنایتکاران صهیونیستی ایستاده است و از هولوکاستی دیگر دفاع می‌کند، اما یک اثر تمدن‌ساز و سرمدی داشته است و آن برگرفتن ماسک و صورتک “اخلاق” و “دمکراسی” و “حقوق‌بشر” از چهره “تمدن بی‌اخلاق غرب” است.
همین اکنون قهرمانان در خاک وخون درغلتیده غزه تاریخ ساز شده‌اند. روزی فرانسیس فوکویاما استاد مطالعات بین‌الملل جان هاپکینز در تابستان ۱۹۸۹ از “پایان تاریخ” نام می‌برد.

در آن ایام اما فوکویاما ذوق‌زده شده بود و پس از فروپاشی اتحادشوروی و پیمان ورشو از پیروزی همیشگی “لیبرالیسم”، “دموکراسی” و “اقتصاد بازار آزاد” به‌مثابه دستاوردها و مفاخر تمدن غربی نام می‌برد. امروز اما پس‌از گذشت ۷ ماه پس از آغاز دور جدید جنایت صهیونیسم و امپریالیسم حمایتگر آن با هولوکاست اسرائیل علیه مردم غزه باید گفت این پایان “تمدن بی‌اخلاق” غربی است که رقم می‌خورد. در شکل‌دهی و ادامه این جنایت غرب برای آخرین بار نسان داد که آزادی، دمکراسی و حقوق‌بشر هیچگاه دغدغه‌های تمدن غربی نبوده‌اند.

“اراده معطوف به قدرت” غرب در برابر “اراده معطوف به زیست و بقا” برای همیشه شکست را پذیرا شده است. خیابان‌ها و دانشگاه‌های مملو از جوانان، روشنفکران و فرهیختگان و تشنگان عدالت و صلح در متروپل های غربی مهر تاییدی بر پایان این تمدن‌ بی‌اخلاق هستند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا