خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مردم در راه‌ فیروزکوه مانده اند | دما: منفی 19

ساعت 0:45 بامداد، ایلنا: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد خودروهای گرفتار شده در کولاک در محدوده فیروزکوه گفت: تلاش برای بازگشایی محور توسط عوامل راهداری ادامه دارد ولی سرمای ١٩ درجه سانتیگراد زیر صفر و لغزندگی شدید محور، عملیات را با کندی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ رحمانی در  تشریح آخرین وضعیت محور فیروزکوه تا ساعت ٢٣:٣٠ پنجشنبه با اشاره به اینکه تعدادی خودرو در فیروزکوه محدوده گدوک در کولاک گرفتار شده‌اند گفت: تخلیه خودروها آغاز شده ولی عملیات به دلیل لغزندگی معبر و کولاک شدید به کندی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته‌اند موجب گیر کردن سایر رانندگان شده‌اند اما عوامل پلیس راه شرق استان تهران و مازندران در محل حضور داشته و تیم‌های عملیاتی نیز به محل اعزام شده‌اند

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر حضور مسئولان  محلی و سازمان مدیریت بحران در این عملیات اظهار کرد: تلاش برای بازگشایی محور توسط عوامل راهداری ادامه دارد ولی سرمای ١٩ درجه سانتیگراد زیر صفر و لغزندگی شدید محور، عملیات را با کندی مواجه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود فیروزکوه امشب بازگشایی شود.

ساعت 2:07 بامداد، ایسنا: تعدادی از هم‌وطنانمان که با مسدود شدن محور هراز، محور فیروزکوه را برای رسیدن به مازندران انتخاب کردند، هم‌اکنون در برف و بوران شدید گرفتار شده‌اند.

تعدادی از شهروندان با ارسال پیام‌ها به ایسنا از وضعیت اتمام بنزین و گرفتار شدن در سرما خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، این شهروندان می‌گویند، نیروهای امدادی به دلیل شرایط نامساعد جوی هنوز به در راه‌ماندگان نرسیده‌اند و در عین حال، هیچ مسافری به دلیل شرایط  سخت سرما توان خروج از خودرو را ندارد.

این خودروها در محور بومهن-رودهن فیروزکوه گرفتار شده‌اند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا