خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حماس با طرح آتش بس در غزه موافقت کرد

بنا بر خبری که در برخی رسانه‌های بین‌المللی منتشر شده است حماس با طرح مصر و قطر برای آتش بس در غزه موافقت کرده است.

خبرگزاری فارس در یک «خبر فوری» اعلام کرده: «برخی منابع خبری گزارش داده‌اند جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس در غزه موافقت کرده است»

خبرگزاری صداوسیما نیز در خبری اعلام کرد: «اسماعیل هنیه در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر از تصویب پیشنهاد این دو کشور برای آتش بس خبر داد»

با این وجود شبکه‌ی العالم صداوسیما در خبری مبهم نوشته است:

«یک منبع حماس گفت که این جنبش پس از رایزنی با گروه های مقاومت تصمیم به توقف مذاکرات آتش بس در غزه گرفته است.

یک منبع حماس که خواست نامش فاش نشود، امروز دوشنبه تاکید کرد که تصمیم گروه‌های مقاومت این است که بازگشت هیئت مذاکره‌ کننده به قاهره تا زمان مشخص شدن نتایج تلاش‌های میانجی‌گران به تعویق افتد.

وی تاکید کرد که مصر در تماس با رهبری جنبش حماس خواهان عدم تشدید نظامی و اعطای فرصت به تلاشهای جاری به منظور مهار بحران و تکمیل مذاکرات آتش بس شد»

بانک صادرات

پیام

  1. اسراییل با طرح آتش بس موافقت کرد نه حماس. از اینکه مردم اسراییل عاقلانه پاسخ نتانیاهو را دادند و از کشتار بیشتر جلوگیری کدند جای تشکر دارد. باتلاقی به اسم رفع که اسراییل از فرو رفتن در ان پرهیز کرد.

  2. خوب این حماس چرا جنگ را شروع کرد؟ چرا باعث این همه کشتار و آوارگی مردم فلسطین شد؟ چه هدفی داشت؟ ملت غزه چی بدست آوردند؟ چرا حالا که دارند اسرائیل را نابود میکنند،ادامه نمیدهند؟ چرا با یه کمی پافشاری ،حق خودشون را از اسرائیل غاصب و … شده نمیگیرند؟

    4
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا