خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل انتقادهای مسعود فراستی به مست عشق چیست؟

مسعود فراستی به مست عشق انتقادهایی جدی وارد می‌داند.

این منتقد سینما با اشاره به اکران فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی در سینماهای ایران بر این باور است که مخاطبان با یک فیلم تلوزیونی مواجه هستند.

فیلم تلویزیونی فیلم‌های داستانی تولیدشده در تلویزیونی است که به لحاظ کارگردانی و محتوایی کیفیت پایین‌تری از فیلم‌های سینمایی دارد.

دلیل انتقادهای مسعود فراستی به مست عشق چیست؟

آقای فراستی در ویدئویی که از او منتشر شده می‌گوید که موفقیت فیلم مست عشق تحت تاثیر کتاب ملت عشق است.

کتاب ملت عشق از جمله‌ی کتاب‌های پر فروش در بازار نشر ایران است.

مسعود فراستی با نقد وجوه فنی آخرین ساخته‌ی حسن فتحی می‌گوید: صداگذاری فاجعه است و در دوبله‌ی فیلم هم اغلب هماهنگ نیست.

او کارگردانی را آقای فتحی را بد می‌داند و درباره‌ی بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیز معتقد است که مفلوک است.

فراستی پیش از این از بازی‌های شهاب حسینی در برخی فیلم‌ها تعریف کرده بود.

فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی چند روزی‌ست که راهی سنیماهای کشور شده و در آن پارسا پیروزفر و شهاب حسینی نقش‌افرینی می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب فراستی یه مسواکی بزن خب! ضمنا لطف کن برامون شاهنامه فردوسی هم بخون، جمله پایانی بعد از شاهنامه خونی هم یادت نره : چکار کرده این فردوسی!!

    5
    6
  2. بله واقعا مست عشق کار ضعیفی بود و به نسبت که چندین سال ساختش زمان برده بود انتظارات بیشتری ازش میرفت سینک نبودن و صداگذاری بد واقعا توی کار مشهود بود و حتی هر مبتدی هم متوجه میشد بازی ها کم رمق و اینکه اکثر بازیگران غیر ایرانی بودند یک مقدار برای من به شخصه جذاب نبود انتظارم خخخخیلی بیشتر بود ولی متاسفانه کار رو خیلی سطح پایین دیدم

    6
    3
  3. واقعا متاسفم برای این جو روانی منفی توسط برخی منتقدان و از جمله فراستی و غیره … تو این اوضاع که مردم سینما میرن و سالن ها پر میشه این نقد و تحلیل های منفی و کینه توزانه چه معنی داره ؟؟؟؟؟

  4. بنده ۱۵ سال بصورت تخصصی فیلم و سریالارو نگاه میکنم ، بهترین فیلمها و سریالاهای روز.متاسفانه اقای فتحی در ساخت کارای تاریخی ضعیفن نمونه بارزش سریال افتضاح جیران.فیلم مست عشق مشکل زیادداشت ولی بزرگترین فاجعه ش اینه چرا وقتی حضرت مولانا ایرانی هستن ی بارم تو فیلم اشاره نشده و عملا دودستی تو سینه تقدیم ترکای بی اصالت کردن؟از شهاب حسینی بعید بود قبول کنه اینکارو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا