خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اپلیکیشن‌هایی که در تور استانبول به کارتان می‌آید؛ هوش مصنوعی در خدمت توریسم

رپورتاژ آگهی

هوش مصنوعی صنعت گردشگری استانبول را متحول می‌کند! با کمک اپلیکیشن و سایت‌های مختلف می‌توانید تجربه متفاوتی را در تور ارزان ترکیه و سفر به استانبول تجربه کنید. اپلیکیشن‌هایی که برای هر کسی که به استانبول سفر می‌کند لازم است تا سفر راحت‌تر و مفیدتری را تجربه کند و اطلاعات لازم را در خصوص رستوران ها، مراکز خرید، جاذبه‌ها و… کسب کند. اگر قصد دارید در تور ارزان استانبول شرکت کنید پیشنهاد می‌کنیم همراه ما باشید تا با کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های سفر به استانبول آشنا شوید و این بار تجربه‌ای متفاوت با هوش مصنوعی را از آن خود کنید.

Visit istanbul؛ سایتی کاربردی و جامع برای سفر به استانبول

شهرداری استانبول به منظور رونق صنعت گردشگری و راحت بودن گردشگران تور ارزان استانبول برای دسترسی به مکان‌های مختلف، سایتی به اسم Visit Istanbul را راه‌اندازی کرده است که یک برنامه راهنمای کامل گردشگری برای مسافران خواهد بود. اگر مسافر تور ارزان ترکیه هستید، در این سایت می‌توانید با مراکز خرید، رستوران‌های مختلف و رستوران‌های وگان، مراکزی که مخصوص کودکان است، جاذبه‌های دیدنی استانبول و… آشنا شوید و مسیر دسترسی به آن‌ها را پیدا کنید. راهنمای توریستی هوش مصنوعی این سایت قرار بود از فوریه 2024 راه‌اندازی شود که هنوز اقدامی برای آن صورت نگرفته است؛ اما با این حال این سایت یک مرجع خوب برای شناخت نقاط مختلف استانبول است.

استانبول کارت (istanbulkart)؛ اپلیکیشنی کاربردی برای حمل و نقل

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به استانبول بدون شک اپلیکیشن استانبول کارت است. این کارت شبیه به کارت مترو در ایران است و در صورتی که همراه خود داشته باشید می‌توانید به راحتی هزینه وسایل حمل و نقل عمومی را با 30 تا 50% تخفیف پرداخت کنید. با اپلیکیشن استانبول کارت می‌توانید موجودی حساب خود را آنلاین چک کرده و در صورت نیاز شارژ کنید.

بی تاکسی (BiTaksi)؛ اپلیکیشنی کاربردی برای تاکسی گرفتن

اپلیکیشن بی تاکسی چیزی شبیه به اسنپ و تپسی ما ایرانی‌هاست. این اپلیکشن در بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تفریح در شهر به کمک شما می‌آید و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان یک تاکسی امن بگیرید و به راحتی در سطح شهر تردد داشته باشید. تاکسی‌های این اپلیکیشن زرد یا فیروزه‌ای رنگ هستند. تفاوت آن‌ها در مبلغ و میزان راحتی است که دارند. تاکسی‌های فیروزه‌ای اصولا راحت‌تر؛ اما گران‌تر هستند. هزینه این تاکسی‌ها بر اساس فاصله مبدا تا مقصد متفاوت است.

آی بی بی دنیز تاکسی (IBB Deniz Taksi)؛ رزرو تاکسی دریایی

تاکسی دریایی راهی سریع و کاربردی برای تردد در شهر و بازدید از جاذبه‌های مختلف از جمله جاذبه‌های طبیعی استانبول است. با سوار شدن در این تاکسی‌های دریایی دیگر با ترافیک شهر دست و پنجه نرم نمی‌کنید و می‌توانید با سرعت زیاد و کمترین زمان به مقصد مدنظر برسید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول حتما این اپلیکیشن را همراه خود داشته باشید. همچنین باید گفت شما با مشخص کردن مبدا و مقصد می‌توانید هزینه را پیش از سوار شدن ببینید.

یور موبایل گاید (YourMobileGuide)؛ خرید آنلاین بلیط جاذبه‌های گردشگری

از دیگر اپلیکیشن‌های کاربردی در استانبول که حتما به کار شما می‌آید، اپلیکیشن یور موبایل گاید است که به راحتی می‌توانید با کمک آن بلیط جاذبه‌های گردشگری را به صورت آنلاین تهیه کنید. این اپلیکیشن در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیازی نیست برای بازدید از جاذبه‌ها مدت‌ها در صف تهیه بلیط بایستید. جالب است بدانید این اپلیکیشن دارای راهنمای صوتی به منظور بازدید از جاذبه‌های مختلف است و می‌تواند فعالیت‌های زیادی را با توجه به آب و هوا و موقعیت شما پیشنهاد دهد. همچنین با کمک این اپلیکیشن می‌توانید بدون نیاز به روشن بودن اینترنت و به صورت آفلاین مسیریابی کنید.

موویت (Moovit)؛ راهنمای تفریح در استانبول

اپلیکیشن موویت، به منظور گشت و گذار در شهر با وسایل حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید با اتوبوس، مترو، تراموا، فونیکولار، قطار یا کشتی به مقصد مدنظر بروید قطعا به این اپلیکیشن نیاز پیدا می‌کنید. این اپ دستورالعمل‌های لازم را به صورت گام به گام در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید راهنمایی موردنیاز را دریافت کنید.

یمک سپتی (Yemeksepeti)؛ سفارش آنلاین غذا

در سفر به استانبول بدون شک به اپلیکیشن یمک سپتی نیاز پیدا می‌کنید. این اپلیکیشن لیستی از مشهورترین رستوران‌های استانبول را در خود جای داده است و می‌توانید به راحتی از رستوران مدنظر غذا سفارش داده و زمان تحویل را هم تعیین کنید. جالب است بدانید این اپلیکیشن به طور مرتب توسط هوش مصنوعی آپدیت می‌شود و این مسئله باعث می‌شود در سفارش‌های بعدی غذایی که به آن علاقه دارید را در لیست پیشنهادی قرار دهد. در کنار آن می‌توانید مواد غذایی مدنظر را هم به صورت آنلاین سفارش دهید.

اپلیکیشن‌های کاربردی استانبول؛ راهنمای شما در تور ارزان ترکیه

مسلما اگر با تور ارزان ترکیه به استانبول سفر کنید، به راهنمایی نیاز دارید تا به چالش نخورید. با کمک هوش مصنوعی می‌توانید سفری راحت‌تر در تور ارزان استانبول داشته باشید. به همین علت در مطالب فوق برخی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های استانبول که در سفر به کارتان می‌آید را معرفی کردیم.

برای رزرو تور ارزان استانبول و دیگر شهرهای ترکیه سری به سایت لحظه آخر بزنید تا بتوانید لیستی از تورهای مختلف که به صورت نقد و اقساطی برگزار می‌شوند را مشاهده کنید. با لحظه آخر می‌توانید اقتصادی‌ترین تورها را به صورت آنلاین رزرو کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا