خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعات سپاه؛ فصل مشترک گاندو و هفت سراژدها

بنا بر آنچه در تیتراژ ابتدایی سریال هفت سر اژدها آمده پرونده‌های مطرح شده در این مجموعه بر اساس پرونده‌هایی است که در سازمان اطلاعات سپاه بررسی شده است؛ موضوعی که ظاهرا فصل مشترک این سریال با سریال گاندو است.

جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دی 99 گفته بود: سازمان اطلاعات سپاه جایی است که سریال «گاندو» را علیه من ساخته است.

آقای ظریف در خرداد 402 نیز در یک گفت‌وگوی کلاب‌هاوسی با نام بردن از رئیس پیشین این سازمان گفته بود هدف این مسئول ارشد امنیتی از تولید سریال گاندو تخریب او بوده است.

رئیس وقت سازمان صداوسیما نیز به شکل تلویحی روایت ظریف از نحوه‌ی ساخت گاندو را تایید کرده و درباره‌ی نحوه‌ی همکاری سپاه و سیما برای ساخت این سریال گفته بود: بخشی از قوت سریال گاندو ناشی از سوژه‌ای بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رسانه ملی در میان گذاشت و از تحقیق برای نگارش متن فیلمنامه حمایت کرد.

حدود سه سال پس از پایان سریال جنجالی گاندو شبکه‌ی سه سیما چند هفته‌ای‌ست که در حال پخش سریال هفت سر اژدها است که در آن هم کنایه‌های سیاسی به جریان میانه‌رو، مرحوم آیت الله هاشمی، حسن روحانی و اصلاح‌طلبان مشهود است.

در تیتراژ ابتدایی سریال هفت سر اژدها نقش سازمان اطلاعات سپاه در ساخت این مجموعه خبری شده است.

در متنی که در آغاز هر قسمت این سریال بر صفحه‌ی تلویزیون ظاهر می‌شود آمده است: «داستان این اثر نمایشی بر اساس ده‌ها پرونده‌ی مفاسد اقتصادی در سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه تلفیق و نوشته شده است»

اطلاعات سپاه؛ فصل مشترک گاندو و هفت سراژدها

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از آنچه که اتفاق می افته در کشور ما الخصوص از دهه هشتاد تا کنون ( از تخریب شخصیتهای سیاسی و علمی و فرهنگی کشور و جعل تاریخ و مصادره به مطلوب آن و رواج چاپلوسی و تظاهر به آنچه که نیستند ) تشابه زیادی با زمان رهبری استالین در شوروی سابق دارد

    34
    77
    1. کار اطلاعات سپاه ووو بسیار خوبه و ا
      حسنت بر اونها

      ولی این سریالها در مورد دلار ۳۵ تومنی بوده که ادعا شده سرهای اژدها رو بریدن

      در مورد دلار ۷۰ هزار تومنی اونم در عرض ۳ سال وو پیداکنید حالا سرهای اژدها را

      چرا یک دولت نمیاد برای همیشه کار رو تموم کنه

      احتمالا گاندوهای زیادی….

      32
      6
  2. هفت سر اژدها بد جوری داره … به درد میاره چون یکی از سرهای اژدها خود سایت عوضی بی انصاف نیوز با اون سردبیر مزخرفه

    149
    21
  3. ای کاش جرات ورودبه فسادخیلی بزرگترازگاندو وهفت سراژده فسادچای دبش.زمین ازگل راهم داشتندنه آنها خودی هستندبرخوردبافسادهم جناحی وخودی غیرخودی دارد

    68
    29
  4. لعنت خدا بر اصلاح طلبان که هر چه خیانت است در دوران این حزب بوجود آمده از اقتصاد بگیر تا همین حجاب که کاندیدهای آنها برای رای بیشتر مسیله حجاب رو از فرهنگی بودند دور کردن که الان شده مسیله سیاسی . ولی دیگه دستتون رو شده از خیانت هاتون که تا الان انجام دادید ٫ برای مردم

    93
    30
  5. سریال گاندو وهفت سر اژدها ، همه خیانت های انجام شده نیست ، خزانه خالی تحویل شده به دولت فعلی نشان از دزدیهای کلان واختلاس های بی شمار حکومت های ۴۲ سال گذشته استه است ،آیا سه هزار میلیارد اختلاس رئیس بانک مرکزی خاوری توسط یک باند مخوف و دست کثیف سازمان جاسوسی آمریکا نبود ؟؟؟ چه کسانی از نمایش این سریالها وحشت دارند .

    71
    13
  6. انشالله یک روز هم سریال عزیزان با ارزشتر ساخته میشه،فقط اسمشو میخوان چندین سر اژدها بذارن نمیدانم

    11
    4
  7. معلومه انصاف نیوز (جیره خور خانواده هاشمی رفسنجانی) خیلی از این سریال سوخته

    معلومه دیگه نمیتونن دزدی کنن

    36
    6
  8. هر آنچه پخش می شود در کف جامعه ملموس و شناخته شده است و قدرت بیانش نبود تشکر میکنم از سازندگان این سریال که حرف دل مردم را زدند

    18
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا