خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغوش بیش از حد باز صداوسیما برای کارگردان هفت سر اژدها

هم‌زمان با پخش سریال هفت سر اژدها تازه‌ترین اثر ابوالقاسم طالبی، صداوسیما در اقدامی که بی سابقه به نظر می‌رسد سریال دیگری با نام به کجا چنین شتابان را از همین کارگردان راهی آنتن شبکه‌ی آیفیلم کرد.

آقای طالبی که در کارنامه‌ی کاری خود فیلم جنجال برانگیز قلاده‌های طلا درباره‌ی وقایع پس از انتخابات ۸۸ را نیز دارد از چهره‌های مطرح جریانی است که در فضای سیاسی ایران به ‘جبهه فرهنگی انقلاب’ مشهور شده‌اند.

آغوش بیش از حد باز صداوسیما برای کارگردان هفت سر اژدها

ابوالقاسم طالبی فیلم‌های دیگری همچون یتیم خانه ایران و آقای رئیس جمهور هم در کارنامه‌ی خود دارد که رنگ و بویی سیاسی داشته‌اند.

کارگردان سریال هفت سر اژدها در این هفته‌ها و همزمان با پخش این سریال از شبکه‌ی سه مورد نقد افراد و رسانه‌های بسیاری بوده است؛ از افرادی که به لحاظ فرهنگی و سیاسی به دیدگاه‌های او نزدیک هستند تا دیگرانی که مخالف نظرات او محسوب می‌شوند.

بیشتر نقدها به سریال هفت سر اژدها به کیفیت فنی پایین، نحوه‌ی بازی تصنعی بازیگران، مستقیم‌گویی، فیلمنامه و کارگردانی ضعیف این اثر بازمی‌گردد.

آغوش بیش از حد باز صداوسیما برای کارگردان هفت سر اژدها

با این وجود صداوسیما آغوش بازی در برابر ابوالقاسم طالبی داشته و علاوه بر اینکه دست او را برای عبور از برخی خطوط قرمز در هفت سر اژدها باز گذاشته به طور همزمان سریالی دیگر از این کارگردان اصولگرا را در شبکه‌ی آیفیلم به شکل روزانه نمایش می‌دهد.

سریال به کجا چنین شتابان نیز کنایه‌هایی به جریان‌های سیاسی منتقد دارد البته نه به صراحت هفت سر اژدها.

در این سریال که چند سال قبل تولید و از شبکه‌ی تهران پخش شده بود، بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، علی عمرانی، رضا رویگری، پرستو گلستانی، آهو خردمند، نگین صدق گویا، ساعد هدایتی و… ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. س، این سریال بسیار جذاب و بیان کننده خیانت فرزندان سیاسیون کشور است و چهره واقعی افرادی را که به کشور و خون شهدا خیانت کردند را نشان می دهد و امیدوارم سایر کارگردانان و هنرمندان را برای ساختن چنین سریالهایی تشویق کند و نشان داده شود این خیانتها، آفت انقلاب هستند نه بخشی از انقلاب که متاسفانه دشمن تلاش می کند انقلاب را به خاطر داشتن این فساد ها ناکارآمد نشان دهد.

    174
    30
    1. به فضل الهی خود این سریالها خیانت به انقلاب و صدا و سیما و وزارت ارشاد و کلا خیانت به فرهنگ انقلاب هستند .

      32
      123
      1. انشاالله حسرت ان روز که چنین شود بر دل جنابعالی بماند خون هزاران شهید پشتوانه این انقلاب است اصلاح طلبان خبیث با ان همه دب دبه وکب کبه هیچ غلطی نتوانستند بکنند چه برسد به تو مورچه که کله پاچه ات چی باشه

        46
        21
    2. بنظر میاد انصاف نیوز از زیر مجموعه های سلطان خواه آقازاده باشه چون داره بسوی کارگردان فیلم شلیک تخریبی می‌کنه، اگر جرات داری منتشر کن

      111
      21
    3. انصافا سایت انصاف نیوز از عجیب ترین سایت هاست؛ دیدگاه اصلاح طلبی داره ولی کامنت های اصولگرایان رادیکال اکثرا لشکر سایبری رو منتشر میکنه؛ تازه جالبتر اینکه کامنت های این افراد لایکش بالاست و نظرات طرفداران اطلاحات با دیسلایک زیادی مواجه میشه.

      7
      3
  2. فقط اونایی ک گفتن پرمخاطب بودخخخخ طبق اعلام خود سازمان ازاخر اول یا دوم توی مخاطب با زیر بیس پنج درصد

    27
    121
    1. شما چقدر نادانی، پر مخاطب بوده ولی ممکنه مورد علاقه نبوده که اونم بیشتر اصلاح طلبای رو سیاه برای تخریب کردن به تکاپو میافتند تا چهره کریح خود را بیشتر پنهان کنندوشایعه میکنند پر مخاطب نبوده فیلم ضعیف و…مگر ممکن نیست توی صدا وسیما هم نفوذی احمقی مثل جنابعالی باشد وامار غلط بدهدحالا که به کوری چشم اصلاح طلبا پخش میشه چه خوششان بیاید چه بدشان

      65
      11
  3. ببین
    یه جوری نوشتید که به مخاطب برسونی صدا و سیما قرق این آدمه.
    دو مطلب
    یکی اینکه هنوز قرق بهایی هاست.
    دو اینکه دمتون رو جمع کنید کسی پاشو نزاره روش.

    45
    15
    1. احسنت بر کارگردان شجاع،، ان شاءالله دست مابقی مهرداغ شده بر پیشانی و زنانی که با چادر به این مملکت و انقلاب خیانت کرده اند به منصه ظهور برساند. خدا به شما سلامتی و عزت عنایت کند. استدعا داریم رهبرمان را همراهی کنید.

      85
      12
  4. انصاف نیوز کاملا مشخصه پول گرفتی که هر روز سریال هفت سر اژدها رو بکوبی و تخریب کنی روزی چند بار مینویسی این سریال کیفیت نداره و ضعیفه!!!بابا بس کن دیگه چقدر میخوای شدت سوزش خودت و هم حزبی هاتو نشون بدی؟؟؟هفت سر اژدها خیلی هم جذابه درسته قسمت های اولش ریتمش کند بود و ضعف هایی داشت ولی از قسمت ده به بعد عالی شد به بهترین شکل ممکن داره خیانت ها و فساد های همفکر هاتون اصلاح طلب ها رو نشون میده مردم رو آگاه میکنه تا بفهمن روحانی و هاشمی و … چه کردند تو این مملکت،چجوری کمر به نابودی کشور و مردم بستند بخاطر منافع خودشون،سریال پر بیننده بوده نسبتا اونم با وجود هجمه های ناجوانمردانه امثال شما پس انقد دیگه خودتو به در و دیوار نکوب یه آب قند بخور و آرامشت رو حفظ کن مردم اونچه رو که باید می دیدند دیدند،درود به شرف و شجاعت آقای طالبی که با وجود فشار های هفت سر اژدها و نوچه هاش ایستادگی کرد تا این سریال رو آنتن بره

    118
    12
    1. احسنت بر کارگردان شجاع،، ان شاءالله دست مابقی مهرداغ شده بر پیشانی و زنانی که با چادر به این مملکت و انقلاب خیانت کرده اند به منصه ظهور برساند. خدا به شما سلامتی و عزت عنایت کند. استدعا داریم رهبرمان را همراهی کنید.

      72
      8
    2. چقدر نااگاهانه وکورکورانه انگار در دوره این اصولگراها مملکت گل وبلبل شده خوبه کمی فک کنیم اینکه تاهاشمی بود مملکت چارچوب داشت ومنطق از وقتی کار افتاد دست اصولی ها که شق مرامشون مموتی بود وتیشه به ریشه مملکت زد وتحریم نمندی گفت الانم که وضعیت مشهوده پس اگه کمی ملت اسایش داشتن دوره همدنا بود گرچه اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا

      19
      41
      1. اصلاح طلبا مثل تار عنکبوت کل مملکت راتنیده اند وحشراتی مثل جنابعالی را در دام خود گرفتار نموده اند که با چشم خودت می بینی همه نابسامانی ها اثر خیانت نسل هاشمی ونوچه هاش وهمچون پهلوی ایران راچنان به ویرانی کشانند که تا صد سال دیگر وقت لازمه تا جبران شود وهمه هدفشان حذف رهبری بود تا مملکت را مورثی کنند وخود بر ایران حکومت کنند تحت سیطره غرب مگر هاشمی به اقا نورچشم ایران نگفت ما هر دو مبارز بودیم ولی شاهین اقبال روی دوش شما نشست یعنی هاشمی می گفت حق خودش بوده رهب شود ولی متاسفانه نشد واین خواست خدا بود وگر نه معلوم نبود دیگر مملکت دست کیا بود زنده باد سیدعلی به کوری چشم دشمنانش

        35
        6
  5. آغوش باز؟؟؟ صداوسیما؟؟؟ سیما که هنوز حلقه به گوش های ما اصلاح طلبان داخلش زیاده؟؟؟
    ولی به هر صورت کاری به اصولگرا یا طیف فکری دیگر بودن کارگردان ندارم اما اینرا متوجه شده ام که تونسته قطره ای از دریای فساد رو به تصویر بکشد
    اگر میدونستم کجاست تنبیه اش میکردم که چرا زودتر این سریال و بیشتر از این نساخته
    البته بیچاره کارگردان شاید نتونسته ما اصلاح طلبان رو از سرِراه برداره و زودتر فیلم بسازه و چهره گرگ صقتان و زالو صفتان رو نمایش بدهد

    57
    9
    1. دم همه اصلاح طلبها گرم. خیانت باز اینا رو به خیلی از خیانت‌های بسته اصولگراها ترجیح میدم. شما اصولگراها هم هرچقدر کمر به خراب کردن اصلاح طلبها ببندید فقط به خودتون خیانت کردید چون همیشه مملکت در زمان ریاست جمهوری اصلاح طلبها بهترین روزهاش رو گذرونده اینا رو باید از امثال من عوام سوال کنی نه از زبان آقازاده ها و مستشاران اصولگرا.

      16
      48
      1. برادر محترم مملکت ۳۲ سال از چهل سالش دست شما اصلاح طلبا بوده
        حملن به مجلس چه دوره ایی اتفاق افتاد
        ؟؟؟؟
        موشک زدن به اسرائيل چه دوره ای
        کلاهتو بزار بالاتر

        47
        4
  6. خدا پدر کارگردان وتهیه کننده سریال هفت سراژدهارو بیامرزه .خیلیم عالی حقایق رو داده نشون میده هر مخالف این سریاله خودش توی تور مفسدان اقتصادی وسیاسی هستند

    76
    3
  7. بی انصاف نیوز ،بس دیگه خجالت بکش فقط کارت شده کوبیدن سریال هفت سر اژدها ،خیلی منافعت افتاده تو خطر

    65
    2
  8. تو بی انصاف نیوز هستی نه انصاف نیوز!
    انشالله آنها که به خون صدها هزار شهید معصوم خیانت کردند و از موقعیت شغلی
    ولباس پیامبر سو استفاده کردند واموال و
    بیت‌المال مردم را به غارت بردند و جوانان و نوجوانان این مردم نجیب و شهید داده را به انحرافات اخلاقی و اجتماعی و…….
    کشاندنددرهمین دنیا و آخرت روسیاه خواهند شد.

    58
    1
  9. هفت سر اژدها ، بازی تصنعی قبول یا چه و چه اصلا درست . اما این سریال واقعیتی تلخ از جاه طلبی یک طیف که خواب می‌دیدند بشوند شاه سعودی و چنان اشرافی گری را از حد عبور دادند تا این‌ه امر مشتبه شد که کشور متعلق به ماست !! لذا به فرموده حضرت امام ره که اگر سپاه نبود کشور نبود ، سپاه و مجموعه عظیمی که دارد اجازه ندادند تا رهبری تنها مانده و آل فلان در ایران اعلام موجودیت کند و غرب نیز او را تایید و دوباره ایران بشود ایران دوران قاجار و پهلوی . بگذریم این سریال هشداری جدی است برای فرزندان مسئولین که بزودی دوران کیف و عیش پایان می یابد خواه فرزند معاون اول قوه قضائیه باشی ، خواه برادر رئیس جمهور و معاون اول خواه برادر زاده دبیر سابق شورای عالی .
    نمیدانم چطور این سریال بااین همه عیب که بر او وارد کردید این مقدار بیننده و طرفدار دارد ؟!

    50
    4
  10. خوب صداوسیما رو زدن به نام ابن آقایون مگه خبر نداشتید؟!!!نمیبینی چه بادی له کله اش افتاده جوری حرف میزنه انگار جیمز کامرون!!!تازه این سریال مزخرف تموم بشه باید شاهد تکرارش از آی فیلم ۱/۲/۳…وشبکه نمایش ونسیم وخبر و….باشیم!!!اونارو کجای این دل بزاریم!

    7
    41
    1. یک جوری از اصلاح طلبها صحبت میکنید انگار از امریکا یا اسرائیل اومدن نه داداش کلا تو این کشور خوبهای گذشته بدهای حال هستن ، وای به حال خوبهای الان که چه کارهایی نمی کنن ، بماند برای اینده گان. ما که تباه شدیم .

      1
      0
  11. درود بر کارگردان این سریال که رنج مردم خوب و مظلوم ایران زمین را خوب به تصویر کشیده ؛ مردمی که جان بر کف با بیگانگان در حال جنگ هستند و مظلومانه با طمع کاران و مفسدان داخلی و آقازاده ها و آقاهایی که طلبکارانه پا روی دوش ملت گذاشته و آقا شده اند ، درگیر هستند .
    بی انصاف نیوز!!!

    41
    1
  12. این سریال از نظر ارتباط موثر با مخاطب و جذب بینندگان بی نظیر هست، مفاسد اقتصادی و رانت خواری موضوعاتی هستند که در این سریال شفاف شده، امیدوارم این سریال بینش عده ای از افراد رو بالا ببره تا بفهمند عواقب این کارها چیه..

    38
    1
  13. از نکات مهم این سریال که مخاطب تو ذهنش خطورمیکنه سانسور مقامات بالاتر از رییس جمهور که کم جلوه داده شده حتی جرات نکردند یه آقازاده را به مقامی از حکومت وصل کنن

    15
    2
  14. بابا انصاف نیوز بس کن از فیلم به این خوبی که گنده کاریهای سیاسیون را نشون می ده چرا این قدر خبر میزنی فلان وبمان .کارگردان و بازیگران این فیلم طلا هستن وبه راستی و درستی دزدی‌ها ویلاهای که سرمردم می‌آورند را نشون داد .دم کارگردان گرم آقای طالبی منتظر گاندوها می نشینیم زودتر بساز فیلم بعدی را وهمینجور پر قدرت باش

    32
    1
  15. چقدر حسادت می کنید ، خوب شما هم فیلم خوب بسازید تا با آغوش خیلی بیش از حد باز از شما هم استقبال بشه . حسادت از کلمات متن می بارد.

  16. خیلی بی انصافی می کنید، به نظر با وجود نقایص موجود که در همه فیلم ها متداول فیلم در معقوله فساد شفاف سازی مطلوبی داشته است،حالا دلیل اینکه برخی خبر گزاریها با دید منصفانه (بر خلاف عنوانشون) فیلم رو نقد نمی کنندچیست؛ جای تامل داره!!!!!!!
    شاید اژدهای فساد در این بخش ها هم نفوذ کرده که البته دور از تصور نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا