خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین شهرهای ایران برای خرید کردن که باید بشناسید

رپورتاژ آگهی

در هر سفر، تفریحاتی منحصربه‌فرد وجود دارد، اما خرید کردن تفریحی مشترک در همه سفرها است. به هر کجا که سفر کنید و هر هدفی از گردش داشته باشید، باز هم نمی‌توانید از خرید صرف‌نظر کنید و نیرویی درونی، شما را به بازار می‌کشاند. پس باید به چنین نیروی قوی و مهمی ارزش داد تا هدفتان به‌خوبی محقق شود؛ ازاین‌رو آشنایی با بهترین شهرهای ایران برای خرید اهمیت دارد، مخصوصا اگر تنها قصد سفرتان خرید کردن باشد. پس با ما همراه باشید تا شما را با بهترین شهرهای ایران برای خرید کردن آشنا کنیم.

لیست بهترین شهرهای ایران برای خرید

اگر می‌خواهید برای داشتن خریدی مناسب سفر کنید، باید شهرهایی که مناسب این کار هستند را بشناسید؛ در ادامه شهرهایی به شما معرفی می‌کنیم که هر قصد و سلیقه‌ای را در بر بگیرد.

تهران؛ خریدی به وسعت پایتخت

تهران از آن شهرهایی است که گردشگران زیادی با اهداف مختلف به آن سفر می‌کنند و رزرو هتل در آن اهمیت بسیاری دارد.

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

اگر شما هم قصد دارید به تهران سفر کنید و یکی از دغدغه‌هایتان علاوه‌بر رزرو هتل، خرید کردن است، خیالتان از این بابت راحت باشد. تهران پُر از پاساژها و مراکز خریدی است که می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید، خرید کنید. اگر خرید مقرون‌به‌صرفه مد نظرتان است، می‌توانید به خیابان‌هایی برای خرید سر بزنید که به‌عنوان مرکز خرید شناخته می‌شوند. خیابان‌هایی مثل جمهوری یا ولیعصر از همین دست مراکز خرید شمرده می‌شوند. در این مراکز خرید، محصولات مختلف با کیفیت خوبی وجود دارد‌. اگر قصد دارید از مراکز لوکس‌تری خرید کنید، می‌توانید به پاساژ پالادیوم، مرکز خرید کوروش، مرکز خرید میلاد نور یا پاساژ اپال بروید. این مراکز خرید فروشگاه های برندی دارند که می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند.

بانه؛ از بهترین شهرهای ایران برای خرید مقرون‌به‌صرفه

یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید مقرون به صرفه بانه است. اصلا به دلیل وجود مراکز خرید متعدد و مناسب، بانه به یکی از معروف‌ترین شهرهای کردستان تبدیل شده است. از خرید جهیزیه گرفته تا خرید لباس، شهر بانه از بهترین مقاصدی است که می‌توانید یک خرید ارزان را تجربه کنید. پاساژهای بانه که برای خرید مناسب‌اند عبارت است از: پاساژ پاسارگاد، مرکز گلستان، مرکز تجاری عزیزی، مرکز خرید طنین، پاساژ قادری و پاساژ آربابا. در این پاساژ‌ها می‌توانید وسایل برقی، انواع لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و وسایل خانه و آشپزخانه خریداری کنید.

پیرانشهر؛ تجربه خرید باکیفیت اما ارزان

اگر قصد دارید خریدی باکیفیت ولی مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شهر پیرانشهر است. پیرانشهر بازارچه‌ای به نام خودش دارد که در آن انواع وسایل پیدا می‌شود، از لوازم آشپزخانه گرفته تا همه نوع اسباب‌بازی. یکی از دلایلی که این بازار مرزی اهمیت زیادی دارد، این است که جنس‌های بازار بانه، مهاباد و سقز هم از بازار پیرانشهر تامین می‌شوند؛ اصلا یکی از مرزهایی که صادرات و واردات در آن به‌وفور انجام می‌شود، همین پیرانشهر است؛ بنابراین از بهترین شهرهای ایران برای خرید کردن به حساب می‌آید.

ماکو؛ خرید کردن بدون واسطه

ماکو، از آن شهرهایی است که هم طبیعت زیبایی دارد و هم برای خرید مرکز مناسبی به حساب می‌آید؛ به همین دلیل به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازارهای مرزی در کشور شناخته شده و جزو بهترین شهرهای ایران برای خرید مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

اگر به دنبال اجناس باکیفیت و مارک هستید، حتما سفر به ماکو را در اولویت‌هایتان بگذارید. بااین‌حال، اگر هم قرار است به یکی از شهرهای آذربایجان غربی سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید از ماکو را از دست ندهید. این بازار مرزی با ارائه بهترین محصولات در بهترین کیفیت، از معتبرترین بازارهای مرزی ایران است.

قشم؛ طبیعت‌‌گردی در کنار پاساژ‌گردی

جزیره قشم برای خرید بسیار مناسب است؛ چراکه انواع متنوعی کالا را با قیمت‌های پایین‌تر نسبت به سایر نقاط کشور دارد. خوبیِ این جزیره این است که شما می‌توانید طبیعت‌گردی و پاساژگردی را در کنار هم تجربه کنید. شما می‌توانید از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، گرفته تا لوازم خانگی و حتی سوغاتی‌های محلی و هنرهای دستی را در این جزیره پیدا کنید. مثلا بازار بزرگ قدیم قشم محل خرید انواع محصولات ازجمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و صنایع دستی به حساب می‌آید؛ همچنین مجتمع تجاری سیتی سنتر یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید قشم است که می‌توانید در آن همه اجناس باکیفیت را پیدا کنید.

علاوه‌براین، مجتمع تجاری دریا و مرکز خرید دو دلفین از مراکز خرید مهم در درگهان هستند و شما می‌توانید به‌راحتی از پوشاک گرفته تا اسباب‌‌بازی را در آن‌ها بخرید. اگر قصد دارید در زمان حراج و با تخفیف فراوان از درگهان جنس بخرید، در تابستان هتل قشم رزرو کنید و به این شهر بروید.

کیش؛ خریدی به رنگ رویا

به‌راستی که جزیره کیش از زیباترین مقاصد گردشگری است، اما وقتی بحث خرید هم پیش می‌آید، باید اعتراف کرد که یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید نیز محسوب می‌شود. این جزیره امکان خرید کالاها با قیمت‌های پایین‌تر نسبت به سایر نقاط ایران را فراهم می‌کند، زیرا کالاها بدون پرداخت هزینه گمرکی وارد می‌شوند. این شرایط منجر می‌شود که مسافران در مقابلشان تنوع بالایی از محصولات با قیمت‌های مناسب ببینند. برای خریدهای مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید به بازارهای بومی کیش سر بزنید که اغلب اجناس با قیمت‌های مناسب‌تری عرضه می‌شوند؛ همچنین، خرید سوغاتی‌هایی مانند شکلات، قهوه و صنایع دستی محلی می‌تواند گزینه‌های خوبی برای یک خرید باکیفیت باشند. مراکز خریدی مانند دامون، سارینا، مرجان و غیره برای خرید بسیار مناسب‌اند.

ارومیه؛ لذت یک خرید بی‌مرز

شهر ارومیه که در زیبایی بی‌مانند است، به‌لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کشورهای همسایه یک مقصد مناسب برای خرید به شمار می‌آید. در این شهر تا دلتان بخواهد پاساژ و مجتمع تجاری وجود دارد که می‌توانید بهترین محصولات ایرانی و خارجی مخصوصا ترکی را تهیه کنید. بازار خیابان آهندوست یکی از مراکز خریدی است که می‌توانید برای خرید لوازم خانگی مناسب به آن مراجعه کنید. یکی از مراکز قدیمی ارومیه نیز پاساژ برلن است که می‌توانید برای خرید کیف و کفش و لباس روی آن حساب کنید.

رزرو هتل در بهترین شهرهای ایران برای خرید

رزرو هتل یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی سفر است. انتخاب هتل مناسب می‌تواند اقامت شما در مقصد را لذت‌بخش‌تر کند و از هزینه‌های اضافی در محل مقصد جلوگیری نماید. هنگام رزرو هتل، عواملی مانند قیمت، موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی باید مورد بررسی قرار گیرند. هتل آپارتمان ها نیز گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند و امکانات بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کنند. با توجه به این نکات، هتلی را که با بودجه و نیازهای شما مناسب است رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

اگر بعد از رزرو هتل، دغدغه‌تان خرید از مراکز معتبر بود، باید قبل از خرید مجتمع‌های تجاری هر شهر را بشناسید. ما در این مقاله به بررسی بهترین شهرهای ایران برای خرید پرداختیم.

کلام آخر

بهترین شهرهای ایران برای خرید کردن را در این مقاله باهم بررسی کردیم. اگر سفر شما به قصد خرید انجام می‌شود، حتما یکی از شهرهایی که به شما معرفی کردیم را انتخاب کنید تا خریدتان ضمن اینکه از فروشگاه های برند باشد، مقرون به صرفه نیز باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا