خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرنوشت عجیب سه بازیگر زن سریال نرگس: پوپک، زهره، زهرا

سه بازیگر زن سریال نرگس در طول این سال‌ها با سرنوشت عجیبی مواجه شدند. مهاجرت اجباری، مرگ ناگهانی و خودکشی پر رمز و راز!

پوپک گلدره و آن تصادف ناگهانی

پوپک گلدره نقش محوری سریال نرگس بود که در حین تولید این مجموعه درگذشت. او بر اثر یک سانحه رانندگی در شمال کشور به اغما رفت و پس از گذشت چند ماه درگذشت.

بر اثر این حادثه و درگذشت خانم گلدره، ستاره اسکندری، بازیگر تئاتر و سینمای ایران جایگزین او شد و در نتیجه سی و چند قسمت از سریال نرگس با بازی پوپک گلدره و ادامه‌ی آن با بازی این بازیگر تولید و پخش شد.

زهره زر شد

زهرا امیرابراهیمی دیگر بازیگر این سریال بود که زندگی‌اش با فراز و نشیب‌های عجیبی روبرو شد. او که در این سریال نقش ‘زهره’ را بازی می‌کرد با منتشر شدن فیلم‌ خصوصی‌اش با چالشی جدی در زندگی شخصی و حرفه‌ای مواجه شد.

خانم امیرابراهیمی در نهایت ناگزیر به خروج از کشور و مهاجرت شد. او چند سال پس از مهاجرت توانست دوباره فعالیت خود را آغاز کند و در سال‌های اخیر بیشتر از قبل فعال شده است.

زهرا امیرابراهیمی در سال‌های اخیر با نام ‘زر’ شناخته می‌شود.

فکورِ صبور

زهره فکور صبور سومین بازیگر زن سریال نرگس است که زندگی‌اش با سرنوشت عجیبی رقم خورد. انتشار خبر خودکشی او شوک عجیبی به مخاطبان تلویزیون وارد کرد.

از کمی پس از انتشار این خبر حرف و حدیث‌های مختلف و گاه عجیبی درباره‌ی دلایل خانم فکور صبور برای خودکشی مطرح شد.

در روزهای اخیر خبری درباره‌ی دستگیری فردی متهم در این پرونده منتشر شد. وکیل خانم فکور صبور در گفت‌وگو با انصاف نیوز مدعی شده که این فرد ‘متهم به قتل’ است اما خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع آگاهش ادعا کرده در پرونده اتهام ‘قتل یا ترغیب به خودکشی‘ وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. متاسفم کار یکیشون با دوتای دیگه قابل مطرح شدن نیست. خدا همه ما را از سر شیطان محفوظ بدارد. ورفتگان سرای باقی را ببخشد وبیامرزد عاقبت همه بخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا