خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات حکم دادگاه آیت الله احمد عابدینی

آیت الله احمد عابدینی درباره‌ی جزییات حکم دادگاه خود نوشته است:

به نام خداوند آن مهرگستر مهربان

به اطلاع دوستاني كه پيوسته در بارۀ حكم دادگاه اينجانب احمد عابديني مي‌پرسيدند. به عرض مي رسانم كه امروز 22 / 2 / 403 از دادسراي ويژه روحانيت زنگ زدند و رفتم و حكم صادر شده براي خودم را ديدم  كه 20 ماه حبس تعزيري به خاطر فعاليت تبليغي انحرافي مغاير و مخل به شرع مقدس (تبليغ عقيدۀ وهابيت و خلاف مسلمات فقه مانند پاك دانستن سگ زينتي) و شش‌ ماه حبس تعزيري به خاطر توهين به مقام رهبري محكوم شده‌ام كه در رأي آمده: فقط اشد آنها در باره‌ام اجرا گردد.

و نطر به اينكه عمدۀ فعاليت تبليغي‌ام در فضاي مجازي صورت گرفته است به عنوان تكميل مجازات تعزيري سايت من در پيام‌رسان‌هاي گوناگون به مدت دو سال توقيف گردد.

و در آخر نوشته: اين رأي حضوري و ظرف 20 روز از طرف مبادي ذي ربط قابل تجديد نظر خواهي در دادگاه تجديد نظر ويژه روحانيت مي‌باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. باسلام انصاف عزیز حالا ما چهار کلمه بنویسم شما سانسور کنید لقب آیت‌الله هم به این آخوند ضدانقلاب و ضددین را چه کسانی دادن این آقا کلاس اول هم ندارد چه برسد به آیت‌الله مگر ایشان مرجع تقلید هستند که فتوا میدهند اگر حق فتوا دادن دارند چرا مبارزه با تروریست و داعش و منافقین فتوا ندادند فتوا اش فقط برای طرفداری از اغتشاشگران ضدانقلاب توماج صالحی و غیره می باشد عجایب روزگار ما بعداز این نوبتی هم باشد نوبت آخوند حیدری هستش فقط زمان فرق کرده است؟ ولی ماجرا همان ماجرای حق و باطل و امام حسین س، با یزید هست اینها پیراهن خونی عثمان را که همان منتظری بود طلب کردن امروز کسی که به خود اجازه میدهد برای آزادی سردسته اغتشاشگران و ضدانقلاب توماج صالحی حکم و فتوا صادر کند اگر جلو ایشان و همفکرانشان را نگیراند فردا هم برای جنگ مسلحانه با نظام و جمهوری اسلامی ایران فتوا صادر خواهند کرد شک نکنید این کارها زمینه سازی برای درگیری مسلحانه و اغتشاش بزرگ هستش حکومت عقل خودشان را از دست داده زندان برای چه به اینها میدهید اینها درست نمی نشون اینها دشمنان قسم خوردی نظام هستند راه و چاره اش اعدام هستش جلوی این جماعت کوتاه و کم به آورید کار تمام هستش فرصتی نفس کشیدن هم به اینها نه باید داد چه برسد ۲۰ ماه استراحت در هتل اوین مگر آخوند حیدری به دروغ از قرآن در رابطه با زن شوهردار در همین سایت انصاف نیوز نه نوشته بود اون بانو پژوهشگر اسلام که متاسف اسمش در خاطرم نیستش حیدری را از رو بردند بنده خیلی بالا صدبار نوشتم بازهم میگم به این آخوندها ماموریت دادن تا همه چیز را از بین ببرند و در این کشور از بی دین بگیر تا بی غیرتی جوانان بی حجابی فحشا منکرات فساد بی بندوباری اعتیاد موادمخدر وقتی که اینها را حاکم کردن اون وقت اسلام و نظام خودش میرود ماموریت این آخوندها اینه

    2
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا