خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایداری آب در ایام اربعین نیازمند حفر دو حلقه چاه در مهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پایداری آب در ایام اربعین نیازمند حفر دو حلقه چاه، اجرای ۱۱کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب مخزن ذخیره بتنی در شهرستان مهران است.

به گزارش سایت ایلام رویداد، «محمد محمدی در جلسه زیر ساخت اربعین مرکزی حسینی که با حضور مشاور وزیر نیرو برگزار شد‌، اظهار داشت: در زمینه خدمات زیربنایی اربعین در پایانه مرزی مهران ۱۳۰ لیتر آب پایدار برای جمعیت ۳۰۰هزار نفر در روز تامین شده است.

او افزود: مطالعات افت فشار آب در برخی مواقع که آب در انتهای خط انتقال در پایانه مرزی، پایانه برکت و پایانه اربعین کاهش می یابد، انجام شده است که برای رفع این مشکل، نیاز به حفر دو حلقه چاه ، اجرای ۱۱کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب مخزن ذخیره بتنی در مبادی ورودی شهر مهران بالاتر از پایانه اربعین دارد.

مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: در حوزه مدیریت پساب تولیدی در ایام کنگره عظیم اربعین، خطوط انتقال فاضلاب و تاسیسات پمپاژ احداث شده که فاضلاب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود و این در حالی است که ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران برای جمعیت ۳۰ هزار نفر طراحی و اجرا شده که هم اکنون به حداکثر ظرفیت خود رسیده است و در ایام اربعین ۵۷لیتر پساب معادل ۴۹۰۰متر مکعب در شبانه روز تولید می شود.

محمدی عنوان کرد: برای تصفیه کامل فاضلاب ضرورت دارد مدول دوم توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران احداث گردد که نیازمند ۱۶۵۰میلیارد ریال اعتبار است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا