خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کورس گذاشتن در خیابان‌های زاهدان

کورس گذاشتن و لایی‌کشیدن در خیابان‌ها و بولوارهای شهر زاهدان، به‌ویژه در شب‌ها و دور از چشم قانون، هرازگاهی باعث مرگ یا مصدوم شدن جوانانی می‌شود که با فشار روی پدال گاز خودرو، بدون توجه به عواقب آن فقط دوست دارند هیجان «سرعت زیاد» را تجربه کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، «دور، دور کردن شبانه خودرویی، انجام حرکات غیرمجاز، لایی کشی، ایجاد آلودگی صوتی و رفتارهای هنجارشکنانه برخی رانندگان و راکبان خودرو و موتورسیکلت‌ها در ساعات پایانی شب دغدغه‌ای برای شهروندان زاهدان در برخی خیابان‌ها شده است.

چند ماهی است که در انتهای بولوار آزادگان جنب مسجد الزهرا (س) زاهدان و در فاصله چند ده‌متری کلانتری ۱۷ گروهی خودرو و مشوق که نقش تحریک‌کننده را دارند در مکان حاضر و اقدام به ناامنی اجتماعی می‌کنند و با ایجاد سروصدا و رعب و وحشت مخل آسایش و امنیت اجتماعی مردم این منطقه شده‌اند؛ تا آنجایی که مردم این منطقه می‌گویند به آسایش آنها حمله شده است و کلانتری ۱۷ که در نزدیکی این محله و صحنه‌های به وجود آمده قرار دارد هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

عدم برخورد جدی و قاطعانه پلیس با مخلان امنیت اجتماعی مردم تاکنون سکوت تلقی شده و باعث پوست‌کلفت شدن این مجرمین اجتماعی گشته است.

باتوجه‌ به گزارش‌های رسیده به پایگاه خبری عصر هامون؛ مردم به‌شدت از این اعمال رنجیده شده‌اند و تاکنون هیچ نهادی پاسخگوی این بی‌نظمی و اعمال به وجود آمده نبوده است.

لازم به ذکر است اکثر اهالی و ساکنین این محله، جانبازان اعصاب و روان و خانواده شهدا هستند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا