خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشن فارغ التحصیلی 41 زندانی در قزوین

جشن فارغ التحصیلی 41 زندانی با حضور مدیران و مسؤلان زندان‌ها و آموزش و پرورش استان در زندان مرکزی قزوین برگزار شد.

به گزارش سایت تیتر قزوین، «فرهاد بهرامی در آئین دومین جشن فارغ التحصیلی زندانیان اظهار داشت: متاسفانه بی‌سوادی یکی از دلایل اصلی وقوع جرم در جامعه است و آمارها نشان می دهد افراد باسواد، کمتر مرتکب جرم می شوند.

او افزود: سواد‌آموزی و ادامه تحصیل زندانیان در زمان تحمل حبس، آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و مسیر زندگی آنها را با بینشی متفاوت از رفتارهای مجرمانه تغییر خواهد داد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین بیان کرد: ادامه تحصیل در زندان یکی از مهم ترین برنامه های دفتر فرهنگی و تربیتی در راستای تقویت سلامت اجتماعی زندانیان است و زندان فرصت مغتنمی محسوب می شود تا زندانیان محروم از نعمت سواد به فراگیری علم و دانش بپردازند.

بهرامی یادآورشد: در سال گذشته تمامی زندانیان بی سواد تحت پوشش برنامه های سوادآموزی تا پایان مقطع ابتدایی قرار گرفتند و 233 نفر از زندانیان نیز در مقاطع تحصیلی دوره اول ودوم متوسطه از طریق آموزش های از راه دور و آزمون جامع، مشغول به تحصیل شده اند.

این مدیر بیان کرد: با همکاری مدرسه بزرگسالان ایران تکنیک تعداد 155 زندانی موفق به دریافت کارنامه قبولی در دوره اول و دوم متوسطه شدند و 41 نفر نیز دیپلم خود را از این مدرسه دریافت کردند.

مدیرکل زندان‌های استان از همکاری و مشارکت مسؤلین آموزش و پرورش استان و مدیر مدرسه آموزش از راه دور ایران تکنیک و همه کسانی که برای اعتلای سطح سواد زندانیان تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم 9 زندانی دیپلم خود را به همراه کارت هدیه از مدیر کل زندان‌ها و مسؤلین آموزش و پرورش استان دریافت کردند.

همچنین از 10 نفر معلم و مربی شاغل دفتر فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه، تجلیل شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا