خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پشت پرده دبیری محمدخزاعی برای جشنواره فیلم فجر

محمد خزاعی قرار بود از سازمان سینمایی برود اما نه تنها نرفت که دبیر جشنواره 43 هم شد.

پشت پرده دبیری محمدخزاعی برای جشنواره فیلم فجر

همین یکی دو هفته پیش بود که خبرگزاری قوه قضائیه خبر داده بود که دوران مسئولیت محمد خزاعی به پایان رسیده و قرار است به زودی جایگزینی برای او انتخاب  شود.

به گزارش سینما اعتماد، البته که چنین گمانه زنی یکی دو سال اخیر درباره مدیریت خزاعی بارها از جانب خبرنگاران صورت گرفته و هیچ وقت شکل عملی به خود نگرفته است اما نکته مهم اینجاست که از قضا این گمانه زنی خبرگزاری قوه قضائیه قرار بود عملی شود و خزاعی از سازمان سینمایی خداحافظی کند، حتی جانشین هم انتخاب شده بود، این نکته  را به نقل از چند منبع آگاه می‌نویسیم.

ولی در دقیقه نود همه چیز تغییر کرد وجلسه تقدیر برای خزاعی برگزار شد، تا به او مهلت داده شود در مدت باقی مانده از دوران ریاستش،  کارهای خود را در سینما به سرانجام برساند.

البته که خزاعی در دوران مدیریتش طی یکی دو سال اخیر، فعالیت های موثری داشته اما به حق  او مطلوب قاطبه اهالی سینما نیست با این حال جایگزین هایی که قرار بود برای او در سازمان سینمایی مشخص شود را وقتی ارزیابی می کنیم (تهیه کننده گاندو و مدیرعامل فعلی فارابی) حضور او در مسند ریاست گزینه بهتری به شمار می‌آید.

حالا خبر رسیده که خزاعی دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شده است، این درحالی است که نگرانی وجود داشت که دوباره مجتبی امینی ریاست و دبیری این دوره جشنواره را هم به عهده بگیرد، کسی  که  از جنس سینما و اهالی سینما نیست و بیشتر فرد سیاسی شناخته می شود تا سینماگر. ضمن اینکه  اهالی سینما هم او را از خودشان نمی دانند. اما حالا حضور محمد خزاعی به عنوان سینماگر بر مسند ریاست( اگرچه خزاعی محبوبیت گذشته را ندارد ) اما به نظر گزینه بهتری می آید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا