خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی پدرشوهر اصولگرای مهناز افشار: پسرم! مهناز رهایت می­‌کند

می‌خواهد نقش "مریم رجوی زیبا" را بازی کند اما تو "مسعود رجوی" او نیستی

محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی دولت اصولگرای احمدی نژاد در واکنش به حاشیه‌های فرزندش یاسین رامین و عروسش مهناز افشار در نامه‌ای به آنها حمله کرد. مهناز افشار در حال حاضر از حامیان رضا پهلوی است.

به گزارش انصاف نیوز، این فعال سیاسی اصولگرا که انکار هولوکاست، مهمترین ایده‌ی او در دولت احمدی نژاد بود، در این نامه در صفحه‌ی شخصی خود نوشته است:

یاسین ساده‌لوح! چرا فکر می‌کردی که خیلی زرنگ هستی و بهتر از بزرگترها زندگی را می‌فهمی!؟

ازدواج شماها، برای بهره‌برداری از موقعیت هم‌دیگر بود، نه برای تشکیل یک کانون امن و آرام زندگی خانوادگی!

اما مهناز افشار بعد از فروپاشاندن خانواده‌ات، طبق تربیت خود، گام به گام تورا به سوی سقوط اعتقادی و سیاسی کشانید و تو نفهمیدی که ملاک دنیا و آخرت پدرت، ولی‌فقیه و ایستادن با انقلاب اسلامی در برابر اشرار جهانی بوده و هست!

مهناز که با پذیرشِ مأموریتِ ترویج بی­‌حجابی­ و بی­‌حیایی، مُحَرِک هر شایعه­ و کینه­‌توزی علیه­ تو بوده، حالا ظاهراً برای دفاع از مظلومیت تو، با دریدگی تمام «لعنت­ به­ جمهوری­ اسلامی» می­‌گوید؛ که البته یقیناً و حتماً، همین «لعن»، در دنیا و آخرت رهایش نخواهد کرد؛ بنابراین اگر هنوز ذره­‌ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم­ که بعداز سقوطِ کامل‌ِ تو، مهناز رهایت می­‌کند!

آنچه می‌بینم، باید بگویم: مهناز، واقعیت و مجازی را درهم ریخته و می‌خواهد با جذابیت زنانه‌اش، نقش “مریم رجوی زیبا” را بازی کند؛ اما تو “مسعود رجوی” او نیستی و کس دیگری نیاز خواهد بود که بتواند دست به کشتار ملت خود بزند؛ اما در ابتدای عطش‌ناک کینه‌جویی‌ها، هر دو با هم تحریک‌پذیر در خدمت دشمنان ایران پادویی خواهید کرد؛ هم بخاطر رنج مشترکتان و هم بخاطر پیوندتان!

کاش می‌توانستی، شعله تنفرش را کم کنی تا مجبور به انتخابی سخت نباشی!

نگارش این رنجنامه، برای «منِ پدر و پدربزرگ» بازگویی تلخ‌ترین کابوس وحشتناکی است که ده‌سال از بیان آن اجتناب کردم تا زندگی‌تان آسیب نبیند؛ اما امروز ادامه سرنوشت‌ مشترکتان را پرتگاه مُهلکی می‌بینم که شاید جدا از هم، با درک خطر، هر دو / هر سه نجات بیابید!

محمدعلی رامین تهران- ۲۵-اردیبهشت۱۴۰۳

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من اصلا کاری به خانم افشار ندارم ولی جناب رامین ،یک سوال اون زمان که پسر شما شیر خشک تاریخ مصرف گذشته ریخت تو بازار و جون این همه نوزاد رو به خط انداخت نتیجه تربیت چه کسی بود ؟ بد نیست فرزند ناخلفتان را گردن بگیرید و برای تربیت ناصوابتان از مردم ایران عذر بخواهید

    121
    5
  2. آقای محمد علی رامین، مردم به خوبی از شما شناخت دارند ، شاذگویی های شما در زمان تصدی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تبیین کننده دیدگاه فکری – اعتقادی و سیاسی شماست ! چرا برای نجات خودتان و پسرتان به هر خس و خاشاکی دست می اندازید ، و دیگران را تخریب می کنید ، مهناز افشار چه کسی هست و دیدگاه سیاسیش چیست ، چرایی و توجیه اختلاس و دزدی پسر از پول ملت نیست ! پول ملت را پس بدهید ، محکومیت قانونی آن را به گردن بگیرد و فرار رو به جلو نکنید …..

    80
    4
  3. شما رسانه خوب و منصفی هستید و من قبولتون دارم، ولی چرا انقد رِندین و کینه توزانه و زرد عمل میکنید که هنوز خیلی مستقیم میگید پدر زنش؟! یعنی انقد کم خرد شدید یا خودتونو زدید به کم خردی؟! یعنی اصطلاح پدر زن سابق رو تا حالا جایی ندیدید یا به گوشتون نخورده؟!
    اگه اینطور باشه که هنوز حضرت آدم شوهر حضرت حواست.‌یه کم فکر کنید و دقیق بنویسید

    4
    18
  4. پسرم؟!بنظرت یک مقداردیربرای نصیحت کردن نیست؟فکرنمی کنی دزدی ازبانک شرف داشته باشدبه خوراندن شیرخشک فاسدبه نوزادان؟کجای کاری؟ازامثال مهنازافشارردشده جرم مهنازافشارفوقش عشوه گری وبی حجابی ولودگی باشدکه این کجا وشیرخشک فاسدبه نوزادان کجا،پسرم؟!

    81
    2
  5. زرنگی را ببینید پسرش به همراه عروسش در اروپا عشق و حال می کنند پدره هم برای خالی نبودن عریضه نامه به پسرش نوشته / بگو بیاد کشور و پولها ی مردم را بیاره خودتی

    85
    2
  6. زنده باشی آقای رامین عزیز و انقلابی جمال خودت را عشقه
    خدا پسرتان را به راه راست هدایت کند و از دست این عفریته نجات دهد . انشاءالله

    11
    87
  7. واقعا از گذاشتن علامت تعجب در برخی حمله ها چه منظوری دارید؟؟ مثلا ما اشرار جهانی نداریم؟؟ پدر اصولگرا چرا؟؟ در مورد امدنیوز هم میتوانید پدر اصلاح طلب ؟؟ پدری که از فرزندش انتقاد سرگشاده کند خود را از اشتباهات فرزند مبرا میکند. ضمنا خبر دارید که عروس این آقا از رییس جمهور اصلاح طلب برای پدرش در آن زمان پنج میلیون تومان وام قرض الپسنده گرفته و خانه خریده است؟؟ پس بنویسید عاقبت عروس اصلاح طلب . اینگونه جبهه گرفتن باعث بی اعتباری خودتان میشود. حداقل یک نفر در همین سایت بی انصاف نیوز این مطلب را بخواند کافیست. چرا که شما اصلاح طلبان ید طولایی در سانسور دارید.

    14
    21
  8. اقای رامین چنان نامه نوشتی که انگار این دوتا ۱۰۰لشکر نیرو دارند و الان است که حمله کنند به ایران.ازطرف دیگر چنان رهبر را بی یار پنداشتی و بلوف زدی که خنده ام گرفت.نمیخواد کمک رهبر کنید.سعی کنید ابروی نظام و رهبری باشد و عملا یار رهبر باشد نه زبانی.درضمن ان اشغالهای منافق سالهاست با مرده برای ملت ایران فرقی نمیکنند.بدل سازی نکنید. و پسر خود را منزه از خطا ندانید دخترتان را چه میگوئیدشعار ندهید

    33
    8
  9. مگه قبلا نمیگفتن اینا از هم جدا شدن پس پدر یاسین چی میگه
    اینم سند دیگری از دروغگویی مهناز افشاری که حالا میخواهدنفرت مردم ایران از خود را به دوست داشتن تبدیل کند غافل از اینکه بیشتر در چاه نفرت فرو خواهی رفت

    28
    5
  10. مهناز افشار با پسر شما که آقا زاده س،!!!!! چند سال پیش کلی شیر خشک فاسد از فرانسه وارد میکنن و اینارو با تاریح مصرف جعلی تو بازار ایران پخش میکنن،فقط خدا میدونه چند هزار نوزاد مسموم و کشته میشن، اونوقت شما به پسر خودت توصیه میکنی که این […..] کشف حجاب به درد تو نمیخوره،،، !!!! ……، ولی مطمئن باش ی روزی تو ی دادگاه صالح پسرت و عروست و خودت محاکمه میشید،،باشید تا صبح دولتتان بدمد،،،!!!!

    63
    1
  11. آقای رامین اینا را میتونستی تلفنی به پسرت بگی !!!!یا اینکه میخوای با نامه سرگشاده پسرتا مبرا کنی و خودتم به نظام ثابت کنی؟؟؟؟!!! بابا کی به شما و پسرت کار داره کی اصلا شما را آدم حساب میکنه

    32
    1
  12. و کاش آقای رامین مهمانپرست، همین موضع را زمانی که پسرش شیر خشک وارد کرده بود میگرفت، حال نمیدانم در حاشیه و پشت ماجرا آیا بدنبال لا پوشانی شیرخشک ها و حمایت پسرش بوده است یا خیر؟؟

    16
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا