خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حوزه‌های امتحان نهایی کرمان به سیگنال‌یاب مجهز شدند

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز ۲۴۷ حوزۀ امتحان نهایی استان به دوربین مداربسته، سیگنال‌یاب، و راکت موبایل‌یاب خبر داد.

به گزارش سایت فردای کرمان، «حسین انجم‌شعاع افزود: «تلاش شده بهترین امکانات و شرایط را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خردادماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد.

او ادامه داد: «شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیۀ کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش‌آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، انجم‌شعاع در آیین افتتاح طرح شهید محمد شهسواری بیان کرد: «تجهیز حوزه‌های امتحان نهایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در قالب طرح شهید محمد شهسواری انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: صیانت از آزمون‌های نهایی و سخت‌گیری یکسان در کل استان در حفاظت از برگزاری آزمون، ضرورتی انکارناپذیر در جهت تحقق عدالت است.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با اشاره به اجرای طرح شهید پورجعفری (تجهیز مدارس استان به سیستم پایش تصویری) طی دو مرحله در استان گفت: در مرحلۀ اول این طرح ۶۶ مدرسه به سیستم پایش تصویری مجهز شده‌اند.

او افزود: «در مرحلۀ دوم، طرح شهید پورجعفری در ۷۰ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان اجرا و سیستم‌های پایش تصویری جهت توزیع بین مدارس به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تحویل شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا