خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگران شهرداری خاش: مسئولان پیگیر ۲ تا ۴ ماه حقوق عقب‌افتاده ما باشند

کارگران شهرداری خاش، با ۲ تا ۴ ماه حقوق معوقه خواستار رسیدگی مسئولان استانی به وضعیت پرداخت مطالبات عقب افتاده خود شدند.

یکی از کارگران شهرداری خاش در تماس با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استانی در واکنش به شرایط سخت زندگی کارگران شهرداری خاش در نتیجه‌ عدم دریافت چندین ماه حقوق، گفت: از مسئولان می‌خواهیم به مشکلات مالی شهرداری خاش و کارگران آن پایان دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدودا ۱۵۰ کارگر شرکتی از بهمن ماه سال گذشته (۱۴۰۲) حقوق دریافت نکرده و عیدی آن‌ها هم بصورت کامل پرداخت نشده است در مقابل کارگران قرارداد مستقیم که شمار آن‌ها به وحدود۱۰۰ تا ۱۲۰ کارگر می‌رسد از فروردین ماه حقوق دریافت نکرده و پرداخت عیدی و پاداش آنها به تاخیر افتاده است.

او گفت: شرایط زندگی کارگران شهرداری خاش به دلیل‌ عدم پرداخت حقوق خوب نیست و علارغم ورود برخی مسئولان نهادهای دولتی متاسفانه مشکلات مالی شهرداری همانند گذشته است و تغییری نکرده.

این کارگر با بیان اینکه با افزایش مشکلات مالی برخی شهرداری‌های مناطق محروم و کم برخوردار  از لحاظ مالی از سوی برخی شهرداری‌های کلان شهرها حمایت می‌شوند، گفت: با وجود آنکه شهرداری خاش نیز سالهاست با مشکلات مالی روبرو است وحتی امکان پرداخت حقوق کارگران و هزینه‌های جاری شهرداری را ندارد از این رو از مدیران شهری کلانشهرها ی بزرگ در خواست داریم برای تامین منابع مالی شهرداری خاش در مقاطعی این شهر را مورد حمایت خود قرار دهند تا از این طریق شاهد بهبود وضعیت کارگران و شهرداری باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا