خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان برای تخصیص بن کارت

کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان خواستار مشخص شدن وضعیت بن کارت‌های خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در پالایشگاه آبادان گفت: اختصاص بن‌کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت موضوعی است که از حدود یکسال پیش در دولت تصویب شده اما به دلیل بار مالی هنوز پرداخت نشده است.

این کارگر افزود: در حالی از حداقل‌های مزدی برخورداریم که بن کارت برای نیروهای رسمی و قراردادی در وزارت نفت تخصیص داده شده و از ابتدای سال ۹۲ تاکنون محاسبه و به حساب کارگران واریز می‌شود.

به گفته وی؛ وزارت نفت تاکنون به بهانه بار مالی و جمع آوری اطلاعات نیروهای پیمانکاری، از تخصیص و پرداخت بن کارت به کارگران ارکان ثالث خودداری کرده است این در صورتی که اخیرا اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اینکه وزارت نفت قصد دارد مبنای محاسبه بن کارت ارکان ثالث را شش ماهه دوم سال قرار دهد نیز منتشر شده و حتی شائبه پرداخت نشدن آن هم وجود دارد.

این کارگر همچنین خواستار پاسخگو بودن مسئولان و مدیران وزارت نفت در ارتباط با اختصاص بن کارت اختصاصی دولت به کارگران ارکان ثالث شد و گفت: برای یکبار هم که شده به سوالات ما در ارتباط با نحوه محاسبه، زمان پرداخت و در کل تکلیف بن کارت ارکان ثالث نفت به کارگران پیمانکاری توضیح دهید تا از نگرانی خارج شویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا