خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله‌ی تند پسر امجد به اصلاح‌طلبان: «تمجمج اسهالتلف‌ها افاقه نمی‌کند»

پسر آیت الله محمود امجد که در خارج کشور اقامت دارد در واکنش به توییتر رئیس جبهه اصلاحات که نوشته «مشارکت حداکثری⁩ مردم در انتخابات که یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های⁧ امنیت ملی⁩ است» نوشت: تمجمج اسهالتلف‌ها افاقه نمی‌کند.

به گزارش انصاف نیوز، محمد امجد که مانند پدرش سال‌هاست مواضع بسیار تندی نسبت به انتخابات دارد، نوشته است: از رئیس جبهه اصلاحات انتظار می‌رود “انتخابات آزاد “ را در بستر “آزادی‌های مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر” شرط ضروری “جمهوریت نظام سیاسی” بدانند. صرف مشارکت حداکثری توده بی‌حق و حقوق و “ناشهروند”، نه نظام حاکم را “دموکراتیک” می‌کند و نه “امنیت ملی” را تضمین!

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات در توییتر نوشته بود: مشارکت حداکثری⁩ مردم در انتخابات که یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های⁧ امنیت ملی⁩ است، ارتباط مستقیم با⁧ آزاد⁩، ⁧عادلانه⁩ و ⁧رقابتی⁩ بودن و نیز ⁧معناداری⁩ و ⁧اثربخشی⁩ آن دارد. اگر اراده غالب تحقق این سطح از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری است، باید از حالا نشانه‌های آن پدیدار شود.

منصوری در انتخابات‌های اخیر موضع منفی به شرکت در انتخابات داشته است. او دبیرکل حزب اتحاد ایران اسلامی است. جبهه اصلاحات در چند انتخابات اخیر برای شرکت در انتخابات به موضع واحدی نرسیده؛ بخشی از آنها شرکت کردند و بخشی شرکت نکردند. در انتخابات سه ماه پیش مجلس، منصوری و بخشی دیگر از اعضای جبهه اصلاحات موضع عدم شرکت داشتند. این بار اما تا اینجا موضع اکثریت در جبهه اصلاحات شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا