خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییسی بی هویت

حجت الاسلام علی مهدیان در یادداشتی با عنوان «رییسی بی هویت» که در خبرگزاری اصولگرای فارس منتشر شده است، نوشت:

«طرف نوشته “حساب رییسی را از دولت رییسی باید جدا کرد”. یعنی اخلاق آقای رئیسی خوب بود، اما عمل رییسی خوب نبود. یعنی عمل رییسی را قبول ندارم، بلکه اصلی ترین عمل او در حکومت‌داری که دولتش بود را مخالفم. این سخن چقدر منطقی است، بماند، کاری ندارم. اما یاد رفتار تحریف کنندگان امام بعد از رحلت او افتادم، اینها در فضای محبوبیتی که امام ره در کشور داشت، سبک امام و مکتب او را تحریف کردند در نهایت هم رهبری گفت: ” امام بدون راهش، امام بی هویت است”
حالا آقایان دنبال رییسی‌ِ بی‌هویتیند.
چرا چنین میگویند، اثر این سخنشان چیست؟ بالاخره دم انتخابات، لابد قرار است از کسانی حمایت کنند که ربطی به سیاق و سبک رییسی در اداره کشور ندارند.
نکنید عزیزان، به خدا این بی اخلاقیها را دیگران در گام اول انقلاب کردند، خوش عاقبت نشدند، شما مخالف دولت او هستید، مخالف خود او و اخلاق او هم هستید، او رک و رو راست بود، صادق بود، اینطوری دو دوزه بازی نمیکرد، شما اخلاق او را هم ندارید، او سعه صدر داشت، با خیلی ها کار میکرد، مثل شما نبود که از وقتی وارد مجلس شدید صد بار تا حالا رهبری درباره اخلاق و سیاقتان در حاشیه سازی و اختلاف افکنی تذکر داده، اهل انعطاف و مصلحت‌سنجی در عین عزت فهمی و حکمت شناسی بود، شما او را دنباله روی ظریف میدانستید، و میدانستید که چنین نبود و نیست، اهل مدارا بود برای همین به او میگفتید چرا اتوبوسی مدیران را عوض نمیکند.
باشد قبول، اصلا دولتش بد، اما شما با اخلاق او هم زاویه دارید، آیا بلدید وسط هزار تهمت و توهین و از داخل و خارج، دو تا قوه هم عرضتان متهمتان کنند و شما سکوت کنید که اختلاف بالا نگیرد؟ بلد نیستید، شما رئیس مجلس قبل را تا خاکمال نکردید برای یک مشت رای، آرام ننشستید.
الان هم برای یک مشت رای حاضرید مهمترین عمل صالح رییسی که دولتش بود را خراب کنید که برای فلان کسی که می‌پسندید رای جمع کنید. اف بر این سیاست‌ورزی. اف بر این انقلابی‌گری. مکتب “صدق” و “اخلاص”، مکتب هر دولتمرد انقلابی است. تمرین کنیم.
خوب خط‌کشی شد رییسی برای همه ما. رحمت خدا بر او»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا