خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت عاملان تیراندازی در عروسی!

درپی اعلام تماسی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک جشن عروسی و متواری شدن متهمان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد شاهرود قرار گرفت. فرمانده انتظامی شاهرود از بازداشت عاملان تیراندازی در یک عروسی در کمتر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش سایت پیام گوی سمنان، «علیرضا شائینی، هشتم خرداد ماه اظهار کرد: درپی اعلام تماسی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک جشن عروسی و متواری شدن متهمان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهمان با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کردند و پس از ایجاد رعب و وحشت، مهمانان از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود بیان کرد: در این راستا ماموران انتظامی یگان امداد شاهرود متهمان را شناسایی و در کمتر از دو ساعت آنها را در یکی از تفرجگاه‌ها دستگیر کردند.

شائینی اظهار کرد: متهمان که دو مرد بودند، به بزه ارتکابی اعتراف کردند و همراه یک قبضه سلاح شکاری از نوع وینچستر همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس شهرستان شاهرود با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و احساس آرامش بین مردم، تمام توان خود را به کار می‌گیرد، گفت: استفاده از سلاح گرم ممنوع است و مردم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا