خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فعالیت ۵۰ جریان فرقه‌ای در اصفهان | از عرفان حلقه تا شیطان‌پرستی

بیش از ۵۰ فرقه انحرافی در استان اصفهان فعال هستند. این گفته‌ی حامد نیازی در نشست اصفهان بود.

به گزارش سایت مبلغ، «در نشستی با موضوع «معرفی فرقه‌ها و جریان‌های انحرافی»، مدیر موسسه فرق و ادیان عصر اصفهان، جریان های فعال فرقه ای در اصفهان را تشریح کرد.

فهرست نکات مهم در سخنرانی حجت‌الاسلام حامد نیازی، در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

فرقه‌ها معمولا با ظاهری جذاب و فریبنده، افراد را به خود جذب می‌کنند و با استفاده از عاطفه و احساسات آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. فرقه‌ها از روش‌های مختلفی برای تغییر ذهن افراد و القای باورهای خود به آنها استفاده می‌کنند.

بیش از ۵۰ جریان فرقه انحرافی در استان اصفهان وجود دارد از جمله بهائیت، گنابادی، زرتشتی‌گری، شیطان پرستی، خام خواران، عرفان حلقه‌ها، انجمن‌های ۱۲ قدمی، یوگا، شکرگزاری، انجمن حجتیه، فرقه خراسانی، وهابیت تکفیری، شیعیان قرآنی، مراقبه ملائکه، شیخیه، اسلام رحمانی، قانون جذب، مسیحیت تبشیری، کی پاپ، خاکساری، یمانی و باستان گرایی.
بهائیت، جریانی است که از ۱۸۰ سال پیش در ایران به وجود آمده و در حال حاضر در ۲۱۸ کشور و منطقه جهان فعالیت تبلیغی دارد.

زرتشتیان از اقلیت‌های رسمی قانون اساسی هستند، اما حق تبلیغ در بیرون از اماکن مذهبی خود را ندارند.
آتئیسم، جریانی است که با استفاده از علم و فلسفه، خدا را انکار می‌کنند و فرقه یمانی، جریانی است که ۲۰ سال پیش در عراق آغاز شد و رویکردی مسلحانه و جهادی دارد.

فرقه خراسانی، جریانی است که در شرق اصفهان فعالیت می‌کند و خود را مقدمه ظهور معرفی می‌کند و فرقه شیطان پرستی، جریانی که بیشتر در بین قشر جوان رواج دارد و از طریق تاتو، موسیقی و برگزاری مراسمات خاص، افراد را جذب خود می‌کند.

از خانواده‌ها می‌خواهم نسبت به فعالیت‌های فرقه‌ها و جریان‌های انحرافی، آگاه باشند و از جوانان خود در برابر آن‌ها مراقبت کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا