خرید تور تابستان

گلایه‌ی مردم از وضعیت آزادراه‌های کاشان اصفهان و کاشان قم

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: مردم از وضعیت آزادراه‌های کاشان اصفهان و کاشان قم گلایه‌مند هستند که باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

به گزارش سایت کاشان باما، «حمیدرضا محمدی فشارکی در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان کرد: وضعیت آسفالت، نیوجرسی و روشنایی از جمله موارد و نواقص آزادراه‌های منتهی به کاشان است که در برخی نقاط برطرف شده اما نیازمند عزم جدی برای بهبود آن است.

او در ادامه افزود: ثبت عوارض کامل خودرو برای مسافت درون شهرستانی در عبور از آزادراه توسط دوربین‌ها، یکی از گلایه‌مندی‌های مردم است که این نرخ بر اساس مسافت لازم است تجدید نظر شود.

محمدی فشارکی در ادامه تصریح کرد: کاشان به واسطه موقعیت ویژه و مرکزیت خود یکی از شهرستان‌های مهم و پرتردد استان است که بهسازی جاده‌ها و مسیرهای دسترسی و رفع نقاط حادثه خیز می‌تواند گامی مهم در کاهش تصادفات باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پایان این نشست بر ضرورت تشکیل جلسه استانی در خصوص وضعیت آزادراه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: برای تسریع در رفع مشکلات آزادراه لازم است جلسه‌ای استانی با حضور مقامات استانی و شهرستانی و شرکت‌های بهره‌برادر برگزار و به نتایجی به نفع مردم ختم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به جلسه‌ خود با معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: در طی آن جلسه و بخشی از اعتبار برای بهسازی آزادراه موافقت شده است.

فرزاد دادخواه ادامه داد: در هفته گذشته موافقت معاون وزیر گرفته شد و هفته آینده نیز جلسه‌ای در سطح مدیران استان و کشور وجود دارد تا ان‌شاالله در ماه‌های آینده اقداماتی موثری صورت گیرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا