خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان کرمان: فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

دادستان کرمان به پلیس فتا استان دستور داد: رصد فعالیت‌ها و جریانات مرتبط به انتخابات در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است و در صورت مشاهده‌ی مواردی مبنی بر رویت هم‌صدایی با معاندین در فضای مجازی برخورد قاطع داشته باشید».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، «مهدی بخشی افزود: با توجه به شعبۀ ویژه و تخصصی در حوزۀ فضای مجازی در دادسرای کرمان و فعالیت مستمر کمیتۀ امنیت روانی دادستانی، شاهد برخورد جدی‌تر با مخلان نظم و امنیت عمومی در فضای مجازی و مجرمان رایانه‌ای خواهیم بود».

او در دیدار با مسئول دایره حقوقی پلیس فتا کل کشور بیان کرد: «با توجه به اینکه بستر جرائم از فضای واقعی به فضای مجازی تغییر و جرایم در این فضا جهش قابل توجهی کرده، لذا نقش پلیس فتا برای حفظ حقوق شهروندی اهمیت روزافزون یافته است.

بخشی ضمن تشکر از زحمات پلیس فتا استان در زمینۀ برخورد با هنجارشکنی در فضای مجازی، بر لزوم پیشگیری از جرایم سایبری از طریق اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: «در این برهۀ خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلاب، مطالبۀ جدی رهبری معظم از متولیان امر تلاش در جهت استقرار امنیت روانی در فضای مجازی است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا