خرید تور تابستان

کمدی «خجالت نکش2» با سه فیلم درام می‌آید

طرح از :شبنم رضوانی

با اکران چهار فیلم جدید «خجالت‌ نکش2»، «عطرآلود»، «آبی روشن» و «کوچه ژاپنی‌ها» تا پایان خرداد، آرایش سینماها با تغییرات زیادی روبه‌‌رو خواهد شد. پس از اینکه فیلم کمدی «تگزاس3» از 8 خرداد روی پرده رفت، فروش سینماها تحت تاثیر استقبال مخاطبان از آن قرار گرفت و حالا با اکران این فیلم‌های جدید، به طور قطع وضعیت گیشه کاملا متفاوت خواهد شد.

به گزارش فیلم‌نیوز، فیلم‌های «خجالت نکش2؛ جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی و «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست از 16 خرداد روی پرده سینماها می‌روند. فیلم «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی هم از 23 خرداد اکران خواهد شد.

خجالت نکش 2 ؛ جدایی قنبر از صنم | رضا مقصودی

چهار فیلم «خجالت نکش 2»، «آبی روشن»، «عطر آلود» و «کوچه ژاپنی‌ها» وارد چرخه اکران آنلاین می‌شوند.
احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در نمایی از فیلم «خجالت نکش»

هفته گذشته فروش سینماها تحت‌تاثیر اکران فیلم سینمایی «تگزاس3» به کارگردانی مسعود اطیابی قرار گرفت. این فیلم هنوز نیامده فروش هفتگی «مست عشق»، «تمساح خونی» و «سال گربه» را پشت سر گذاشت و مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود کشید.حالا با ورود فیلم «خجالت نکش2؛ جدایی قنبر از صنم» به تعداد کمدی‌های جدید اکران اضافه خواهد شد و به طور قطع فروش کمدی‌های «تمساح خونی» و «سال گربه» باز هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. «خجالت نکش» سال 1397 اکران شد و بیش از 4 میلیارد در آن زمان فروش کرد. این فیلم در سی وششمین جشنواره فیلم فجر نیز موفق شد در بخش «نگاه نو» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را هم از آن خودش کند. حالا هم خیلی‌ها منتظر قسمت دوم آن هستند. احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهرنگ علوی ، بهاره کیان افشاری، میثاق جمشیدی و سعید امیرسلیمانی هم در آن حضور دارند.

عطر آلود | هادی مقدم دوست

چهار فیلم «خجالت نکش 2»، «آبی روشن»، «عطر آلود» و «کوچه ژاپنی‌ها» وارد چرخه اکران آنلاین می‌شوند.
هدا زین العابدین در نمایی از فیلم «عطر آلود»

«عطرآلود» به عنوان دومین فیلم هادی مقدم‌دوست، اثری عاشقانه است با بازی مصطفی زمانی و هدا زین‌العابدین. مقدم‌دوست سال‌ها به عنوان فیلمنامه‌نویس در سینما فعالیت داشت و همکاری مداومش با حمید نعمت‌الله در نگارش فیلمنامه‌ها، به خلق آثار قدرتمندی انجامید. او اولین فیلمش «سر به مهر» را سال 1391 با بازی لیلا حاتمی ساخت. «عطرآلود» داستان مردی است که تبحر زیادی در تولید عطرهای مختلف دارد اما در آستانه پدر شدن با چالشی جدی روبه‌رو می‌شود و نمی‌تواند زندگی‌اش را مدیریت کند.

آبی روشن | بابک خواجه پاشا

چهار فیلم «خجالت نکش 2»، «آبی روشن»، «عطر آلود» و «کوچه ژاپنی‌ها» وارد چرخه اکران آنلاین می‌شوند.
سارا حاتمی در نمایی از فیلم «آبی روشن»

«آبی روشن» دومین فیلم کارنامه بابک خواجه‌پاشا بعد از «در آغوش درخت» است؛ فیلمی که در جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال خوبی روبه‌رو شد. مهران احمدی بازیگر نقش اصلی این فیلم است و مهران غفوریان، سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار هم در آن بازی دارند. غفوریان که پیش‌تر در نقش‌های جدی توانایی‌اش را اثبات کرده بود اینبار هم چالشی مهم با یک نقش جدی و متفاوت را از سر گذرانده و بازی قدرتمندی به نمایش گذاشته است. سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار؛ بازیگرانی که با «زخم کاری» معرفی شدند هم در این فیلم بازی متفاوتی انجام داده‌اند. «آبی روشن» در دل طبیعت روایت می‌شود و پر از جذابیت‌های بصری است.

کوچه ژاپنی‌ها | امیر حسین ثقفی

چهار فیلم «خجالت نکش 2»، «آبی روشن»، «عطر آلود» و «کوچه ژاپنی‌ها» وارد چرخه اکران آنلاین می‌شوند.
شیدا یوسفی و مجید مظفری در نمایی از فیلم «کوچه ژاپنی‌ها»

«کوچه ژاپنی‌ها» هم به کارگردانی امیرحسین ثقفی یکی دیگر از فیلم‌های اکران 23 خرداد است. این فیلم سال 1400 امکان ورود به جشنواره فجر چهلم را پیدا نکرد اما بعد از آن با اندکی اصلاحات مجوز اکران گرفت. مجید مظفری، فرهاد قائمیان، پیام احمدی‌نیا، رضا یزدانی، علی اوجی، شیدا یوسفی، نیکی مظفری، نفس بازغی و شقایق فراهانی در آن بازی کرده‌اند و در خلاصه داستان فیلم هم آمده: «تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی‌ها.»

با اضافه شدن فیلم‌های «خجالت نکش؛ جدایی قنبر از صنم»، «عطرآلود»، «آبی روشن» و «کوچه ژاپنی‌ها» به اکران باید منتظر اتفاق‌های جدید در گیشه باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا