خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتخابات و رسانه‌ها | زنان اصولگرا هم آمدند

در روز آخر ثبت نام نامزدها بسیاری از رسانه‌ها به انتشار اخبار این روز شلوغ پرداختند. اما غیر از آن در رسانه‌های فارسی زبان چه خبر بوده است؟ تعدادی از آنها در ادامه مرور می‌شود.

روزنامه فرهیختگان: حماسه حضور دولتی‌ها و بهارستانی‌ها!

در یکی از خبرهایش علاوه بر مرور آنچه در روز آخر گذشته و آنها که آمدند به «نیامدن محسن هاشمی»، آمدن پرشمار دولتی‌ها و نمایندگان ادوار مجلس و «کنایه زودهنگام رئیس مجلس به رقبا» هنگام ثبت‌نام اشاره کرده است.

همچنین دو خبر مجزا ترکیب نامزدها را هم به لحاظ آماری بررسی کرده؛ یکی براساس تعلق آنان به دولت سیزدهم، دولت روحانی، مجلس فعلی و مجلس قبلی و دیگری اینکه ۷۲ درصد نامزدها صرفا سابقه نمایندگی مجلس دارند.

فرهیختگان ثبت‌نام جهانگیری را هم با تاختن به دولت روحانی پوشش داده و اینگونه تیتر زده است: «وقتی معاون اول هم تدبیر و امید را گردن نگرفت |
هیچکس نمی‌خواهد ادامۀ دولت روحانی باشد، حتی اسحاق!»

جهان نیوز:

این وبسایت هم پاسخ جهانگیری به این سوال که «آیا دولت سوم روحانی خواهد بود» جالب بوده پاسخ او را که «من اسحاق جهانگیری هستم» تیتر کرده است.

برخی خبرنگاران حاضر در وزارت کشور مدعی بودن که: «مسئولان روابط عمومی وزارت کشور در اقدامی عجیب به ‌#اسحاق_جهانگیری⁩ گفته‌اند که «نباید پاسخ خبرنگاران را می‌دادی»، این در حالیست که چنین تذکری به دیگر کاندیداها داده نشده بود. وزارت کشور برخلاف دوره‌های گذشته، خبرنگاران را از طرح سوال هم منع کرده.»

جهان نیوز صحبت‌های سیدحسن خمینی در مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی را هم درمورد انتخابات پوشش داده است.

رادیو زمانه:

این وبسایت خارج از کشور امروز دو خبر خود را به انتخابات اختصاص داد. یکی از آنها گزارشی بود از کسانی که ثبت‌نام کردند و ترکیب‌شان با این مقدمه که «هنوز معلوم نیست شورای نگهبان چند نفر را تایید صلاحیت کند. سخنگوی این شورا گفته است که این بار فقط واجدان شرایط «سن، مدرک و سابقه» ثبت‌نام شدند و به همین خاطر تعداد افراد نام‌نویسی‌شده از دوره‌های قبل کمتر است. اما در این میان چشم‌انداز «سه زن» از همه نومیدانه‌تر است.»

اعتماد آنلاین:

این وبسایت به ثبت زنان در این انتخابات و بطور اختصاصی، ثبت‌نام زنان اصولگرا پرداخته و آن را امری بی‌سابقه خوانده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من بودم تاجزاده را هم تایید می کردم به قول ابطحی والا به مولا …البته شورای نگهبان تایید نمی کنه …. ببینیم امیدورام تایید صلاحیت تندرو ترین اصلاح طلب موجود را ببینم…. دیگه هر چی هست به عیر از اخوندی …….امیدواریم ببینیم چی میشه ….عمیقا دعا می کنم ….ان شا الله تایید بشند ..ای کاش نماینده خودتون را هم میفرستادید حتی اگر اقای صدر بود بالاخره عصو حزب مشارکت بود ایشون ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا