خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توصیه‌ی انتخاباتی مقام ارشد دولتی: دوستان روی یک فرد اجماع کنند

یک مقام ارشد دولت سیزدهم با اشاره به ثبت نام جمعی از اعضای دولت گفت: امیدوارم دوستان در نهایت کار به اجماع روی یک فرد واحد برسند، زیرا تشتت آرا خوب نیست و اگر رئیس‌ جمهور با رأی بالاتری انتخاب شود، بهتر است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر ریاست جمهوری در گفتگویی تلویزیونی درباره ثبت‌ نام برخی اعضای دولت در انتخابات ریاست‌ جمهوری، اظهار داشت: دولت از برگزارکنندگان انتخابات است و به عنوان یک شخصیت حقوقی، نامزد مشخصی ندارد. همکارانی که از جمع اعضای دولت سیزدهم ثبت‌ نام کرده‌اند، نیت ادامه راه شهید رئیسی را داشته‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: من به عنوان یک فرد از این تعداد ثبت‌ نام خوشحالم که در جمع دولتمردان دولت سیزدهم کسانی داریم که توان و آمادگی ورود به این عرصه حساس و سخت را دارند، اما امیدوارم دوستان در نهایت کار به اجماع روی یک فرد واحد برسند، زیرا تشتت آرا خوب نیست و اگر رئیس‌ جمهور با رأی بالاتری انتخاب شود، بهتر است.

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: زمان، بسیار کوتاه و غافلگیرکننده و امکان هماهنگی سخت بود، اما پس از ثبت‌ نام‌ها فرصت وجود دارد و امیدوارم همه کسانی که اراده تداوم مسیر شهید رئیسی را دارند، به هماهنگی و وفاق برسند تا رئیس‌ جمهور با رأی حداکثری انتخاب شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا