خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قدردانی سامان مقدم از گروه «افعی تهران»

سامان مقدم کارگردان «افعی تهران» طی یادداشتی از گروه عوامل سریال قدردانی کرد.

برترین‌ها: سامان مقدم کارگردان «افعی تهران» طی یادداشتی از گروه عوامل سریال قدردانی کرد.

همزمان با انتشار آخرین قسمت از سریال افعی تهران، سامان مقدم کارگردان «افعی تهران» در یادداشتی از گروهش تشکر کرد.

مقدم با انتشار متنی نوشت: «دیشب قسمت چهاردهم آماده شد و کار من با «افعی تهران» بعد از شانزده ماه به پایان رسید. از نویسندگان پیمان معادی و پویا مهدوی زاده بابت متن وسوسه‌ برانگیزشان، بابت شهامت در انتخاب موضوع و نگارش شخصیت پیچیده آرمان بیانی بسیار سپاسگزارم. ممنون از پویا مهدوی زاده عزیز برای بازنویسی‌های مکرر و حضور پیوسته‌اش در طول فیلمبرداری.

پنجمین همکاری با مرتضی غفوری عزیز حرفه ای تمام عیاری که حضورش همیشه مهم تر و موثرتر از یک مدیر فیلمبرداری برایم بوده. ششمین تجربه با سیامک میهمان‌دوست و تیم خوش فکرش. اگر پیشنهادهای انقلابی سیامک نبود حتما افعی تهران جذابیت امروز را نداشت. بی تعارف بخش عمده‌ای از موفقیت این کار مدیون توانایی های اوست.

هفتمین تجربه با امیر توسلی که در پخته‌ترین دوره کاری‌اش به سراغش رفتم. پنجمین همکاری با ایرج شهزادی، نعیم مسچیان و محمود خرسند عزیز که هر سه چه در بخش صدای صحنه و چه در صداگذاری و طراحی صدا فوق‌العاده خلاق و هنرمند بودند. پنجمین همکاری با ایمان امیدواری عزیز و تیم درجه یک گریم.

هشتمین همکاری با علیرضا شمس، دستیار و رفیق همه این سال‌ها. بابت مدیریت این پروژه بسیار سنگین و کمک هایش در انتخاب بازیگران اصلی و معرفی ماهور نعمتی که از بین ۱۶۰ کودک انتخاب شد بسیار ممنونم. همه دستیارانم، آرش، امیرعلی، مهشاد، سعید و دنیا همه فن حریف و حرفه ای بودند و در انتخاب بازیگران فرعی و کودک سنگ تمام گذاشتند. دمتون گرم. و اولین تجربه با ندا نصر طراح لباس خوش فکر و کامیاب امین عشایری عزیز طراح صحنه از هر دو ممنونم.

و چه لذتی داشت همکاری با پیمان معادی در جایگاه بازیگر. واقعا به نظرتون پیمان در این کار فوق‌العاده نیست؟ اگر بخواهی فقط تعداد دفعاتی که تحت تاثیر بازیش بغض کردی را بشماری به دردسر می‌افتی. همکاری دوباره من و پیمان بعد از بیست سال از ساخت کافه ستاره در تجربه افعی تهران با همه‌ی اختلاف نظرها، دوباره نتیجه داد و خاطره خوشی دیگر شد.

بسیار خوشحالم از همکاری دوباره با سحر دولتشاهی عزیز که در این چند ماه هم استعداد و زیبایی‌اش به رخ کشیده شد و هم اصالتش. ممنونم از آزاده صمدی عزیز برای بازی روان و گرمش. ممنون از ‌پ‍ژمان جمشیدی درجه یک که همیشه هوش بالا و استعدادش منو به وجد میاره. ممنونم از مریلا زارعی عزیز بابت حضور کوتاه اما تاثیرگذار و به یاد ماندنی اش و همچنین گروه بازیگران سریال که تمامی‌شان مسلط و کار بلد بودند و سپاس بسیار از همه رفقایی که در نقش خودشان اما بسیار واقعی و درخشان ظاهر شدند. هومن سیدی، امین حیایی، رضا یزدانی و مهران مدیری عزیزم.

«افعی تهران» فرصت خوبی بود برای یک موسیقی بازی حرفه‌ای و حال خوب کن، وسوسه ای که از سالها پیش داشتم. انتخاب هدفون برای آرمان بیانی تمهید خوبی شد برای شنیدن یک مجموعه‌ای از موسیقی‌های درجه یک، روی روزمرگی های شخصیت اصلی قصه.

انتخاب این مجموعه موسیقی متناسب با لحن و مود فیلم اصلا کار ساده ای نبود و گاهی انتخاب موسیقی های یک قسمت روزها زمان می‌برد. اساسا تدوین، صدای و موسیقی این پروژه حکایت بسیار متفاوتی بود.‍‍ پر از بازیگوشی و تجربه‌های جدید بود و چقدر خوشحالم موسیقی‌های انتخاب شده برای این کار هم اینقدر شنونده‌ی حرفه‌ای داشت.

بسیار ممنونم از تهیه کننده پروژه، دوست بسیار خوبم جواد فرحانی، بابت پیشنهاد سناریوی افعی تهران و ایجاد شرایطی آرام برای یک تولید منطقی و استاندارد.

سپاسگزارم از همراهی و حمایت های دوستانم در فیلم نت تیم تبلیغاتی خوش سلیقه شان، محمدرضا صابری، پرویز هادی زاده، مجتبی وحیدی و رفیق بسیار عزیزم علی سرتیپی.

ممنون از تک تک مخاطبانی که افعی تهران انتخابشان بود برای دیدن سریال.

و در انتها باید از ستاره افعی تهران (بابک) تشکر کنم. ماهور نعمتی عزیز، بی صبرانه منتظر همکاری دوباره با شما هستم. من و همه سازندگان افعی تهران، به احترام تو و مادر و پدر درجه یکت بابت پرورش چنین استعدادی کلاه از سر بر می‌داریم، به واقع تو در گرما و موفقیت افعی تهران نقش بسیار بزرگی داشتی. این را امروز همه تماشاگران میلیونی ات می‌دانند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا