خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف ۳۳ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی از کشف بیش از ۳۳ تن انواع موادمخدر و توقیف بیش از هزار دستگاه خودروی حامل طی سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش سایت نگاه خراسان جنوبی، «حسنی‌مقدم با اشاره به کاهش ترانزیت موادمخدر در کشور، گفت: سال گذشته در استان بیش از ۳۳ تن انواع موادمخدر و بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودروی حامل توقیف شد.

او ادامه داد: در سال جاری هم تاکنون بیش از ۳ تن انواع موادمخدر کشف و یک نوبت مزایده خودروهای توقیفی برگزار شده است.

حسنی‌مقدم، با بیان اینکه درآمدها از محل مزایده خودروهای توقیفی به خزانه دولت واریز می‌شود، افزود: از این محل سال گذشته ۱۸۶ میلیارد تومان از استان به خزانه واریز شده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: براساس ماده ۳۰ قانون مبارره با موادمخدر، خودروهای توقیفی تنها به دستگاه کاشف انجام واگذار می‌شود.

او با اشاره به مکاتبه با ریاست جمهور برای بازگشت درصدی از درآمد فروش وسایط نقلیه توقیفی به استان و اخذ موافقت ایشان، بیان کرد: خودروهای توقیفی به دیگر استان‌ها ارسال می‌شود.

حسنی مقدم اظهار کرد: در رابطه با مرکز ماده ۱۶ در مرکز استان هم برخی تجهیزات خریداری شده و ۴ میلیارد تومان اوراق در نظر گرفته شده است.

حسنی‌مقدم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۱ مرکز مربوط به موادمخدر در استان فعال بوده است، گفت: راه‌اندازی مرکز MMT در چهار شهرستان استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درحال پیگیری است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا