خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی جبهه اصلاحات: خبر منتشرشده درباره‌ی «کاندیدای نهایی اصلاحات» خبرسازی است

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران، در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز با رد خبر منتشر شده مبنی بر «معرفی کاندیدای نهایی اصلاحات»، گفت: این روزها خبرهای جعلی به نقل از جبهه اصلاحات منتشر می‌شود.

او در ادامه افزود: خبری که منتشر شده و در آن گفته‌اند تعدادی از کاندیداها به نفع کاندیدای دیگری کنار رفته‌اند جعلی بوده و منتشرکننده‌های این نوع خبرها به دنبال ایجاد اختلاف و مسموم کردن فضا هستند.

آقای امام تاکید کرد: خبرهای مربوط به جبهه اصلاحات از طریق کانال رسمی آن و یا بنده که سخنگوی جبهه هستم و یا رئیس جبهه اصلاحات اطلاع‌رسانی می‌شود. هر خبری که خارج از این مسیرهای منتشر شود صحت ندارد.


کانال تلگرامی «خبر فوری» در خبری مدعی شده بود:

«رایزنی احزاب و گروه های اصلاح‌طلب و دغدغه مندان توسعه به منظور تعیین نامزد نهایی اصلاحات  در انتخابات ریاست جمهوری پایان یافته و قرار است در جلسه فردا دکتر اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای نهایی اصلاحات معرفی شود. آقایان پزشکیان، کواکبیان،شریعتمداری، محمود صادقی و علی صوفی دیگر کاندیداهای لیست اصلاحات بوده اند که بر مبنای توافق قبلی به نفع دکتر جهانگیری انصراف خواهند داد. شنیده‌ها حاکی از آن است که عباس آخوندی و حمیده زرآبادي با هدف اعلام حسن نیت جریان اصلاحات به نهادهای نظارتی از لیست کاندیداهای نهایی کنار گذاشته شده اند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا