خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیریت «فشل» در چهارمحال و بختیاری و مردم گرفتار در هچل

علی حسین‌نظری در سایت زردکوه نیوز (چهارمحال و بختیاری) نوشت: «این که جاده شهرکرد- شلمزار کارون ۴ تا خوزستان از قدیم ترین، مهمترین و حتی کوتاهترین محور مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به خوزستان یا مرکز کشور به خوزستان است برای همگان روشن است.

پیشینه های تاریخی، زیبایی های گردشگردی، بهره مندی مستقیم بیش از نیمی از مردم استان، از این مسیر اهمیت آن را دوچندان نموده است. با وجود همه این ویژگی ها نمی دانیم چرا مدیریت استان در حوزه های زیرساختی و عمرانی نمی‌خواهد نگاهش را به این بخش مهم جاده ای استان معطوف کند.

مدیریت ناآشنا به حوزه کاری و بی توجه به مطالبه نیمی از مردم استان در باره مهمترین جاده مورد استفاده شان، مردم را درگیر مشکلات متعدد تردد از این مسیر کرده است. ناکارآمدی در پاسخ به مطالبات مردم،با طرح مسائلی چون مشکلات تملک زمین های اطراف جاده، کمبود اعتبارات و… فعالیت مستمر وجدی در این مسیر را به حاشیه بردند تا این جاده مهم به هچلی در زندگی مردم و کمینگاهی برای گرفتن جان آنان و آسیب به زندگی شان شود. عدالت گریزی و نبود توجه جدی به خواسته مردم نیاز جدی به اصلاح، تغییر نگرش و جذب هم افزایی سایر دستگاه ها در پاسخ به این مطالبه مهم نیمی از شهروندان استان را دارد.

این نوع سیستم فشل در استان، نتوانست در سایه اقدامات جهادی رئیس جمهور شهید و جذب بیشتر اعتبارات سفر یک بار برای همیشه ضعف چندساله مدیریتی دراین بخش و زخم کهنه مطالبه مردم این مسیر رابهبود والتیام ببخشد، و چنین شد که کمتر روزی است این جاده مرگبار خانواده ای را داغدار ننمایدچنان چه.گاهی آمار کشتار روزانه اش از مرگ ومیردرزمان کرونا دراستان بیشتر می شد.

مردم محروم و بی پناهی که عمده ترددشان در این مسیر است از مدیران دولتی استان و نمایندگان مجلس و مدعی‌العموم، بارها تقاضای توجه، نظارت و دفاع از حقوق خویش داشته اند.

تلخی پاسخ ها، در برابر مردم داغدار از این جاده این است که مدیر ناکارآمدی بگوید رانندگان دراین مسیر مقصرند. آیا در جاده های چندبانده شرق و غرب و شمال استان به دلیل رعایت رانندگان تصادفات کمتری روی می دهد یا زیرساخت هایشان بهتر است؟ آیا شما با فراموشی اولویت مطالبات جاده ای، ضعف عدالت درمدیریت و تزریق قطره چکانی اعتبارات در این بخش مقصر نیستید؟ آیا این گونه عمل کردن شما مدیریت فشلیسم نیست؟.

بنا به گزارش ایرنا، جاده شهرکرد به شلمزار به بازفت به مسجدسلیمان یکی از محورهای اصلی استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود، آقایان مدیران وخبرگزاریهای دولتی درکجای نقشه استان بعد از شهرشلمزار بازفت واقع است؟ حداقل نقشه وجغرافیای استان را یکبار مطالعه کنید .چرامسئولین نگاه غلط، وتغییر رویکردشان به مطالبه نیمی از مردم استان، مسیر شهرکرد شلمزار، کارون۴ به خوزستان را اصلاح نمی کنند؟

نگاه غلط و ناکارآمدی مدیریت باعث گردید تا مردم بیچاره در هچلی بیفتند که در این محور مواصلاتی هرروز بی گناهی کشته و خانواده ای عزادار عزیزانش گردد سرمایه های فراوانی از دست بروند و وحشت و ناامیدی بیشتری به جامعه تزریق شود. درتصادف شدید چندروزپیش شاهد کشته و مجروح شدن ۲ خانواده بودیم واین اتفاق هرروز بشکلی درحال تکرار است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا