خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جمعه پرحادثه در تبریز | 5 کشته و 21 مصدوم

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر از وقوع چندین حادثه ناگوار در نقاط مختلف استان در روز جاری خبر داد که متاسفانه در دل گردش های آخر هفته اتفاق افتاد.

به گزارش سایت آذرقلم (آذربایجان شرقی)، «سجاد صفری با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی نقش تعیین کننده در کاهش حوادث دارد، گفت: روز جمعه شاهد حوادث ناگواری بودیم که در نتیجه آن پنج نفر جان خود را از دست دادند و چندین نفر دیگر مصدوم شدند.

او جزئیات حوادث را اینگونه تشریح کرد:

جلفا: یک نفر در این شهر دچار تشنج شد و توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.
آزادراه پیامبر اعظم تبریز به زنجان: برخورد یک دستگاه تندر 90 با گاردریل در این آزادراه منجر به سقوط خودرو به دره و مصدومیت سه نفر شد. دو نفر از مصدومین با انتقال به بالا به صورت سرپایی مداوا و به اورژانس تحویل داده شدند و نفر سوم نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.
ورزقان: تصادف دو خودرو دنا و 405 در این شهرستان 8 مصدوم و 1 فوتی برجای گذاشت. دو نفر از مصدومین توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.
کلیبر: یک نفر در اثر حادثه سقوط از بلندی در محدوده قلعه بابک در این شهرستان از ناحیه پا مصدوم شد و توسط هلال احمر به پایین کوه و سپس به اورژانس منتقل شد.
مرند: متاسفانه در آبشار عیش آباد این شهرستان یک نفر دیگر در اثر حادثه در کوهستان جان خود را از دست داد.
ورزقان: در آخرین حادثه امروز، یک نفر دیگر در این شهرستان در اثر حادثه در کوهستان دچار مصدومیت از ناحیه پا شد و توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل گردید.
میانه: برخورد پراید و ال نود و تریلر در شهرستان میانه سه راهی گلوجه سه فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت که امدادگران هلال‌احمر دونفر از محبوسین داخل خودروها را رهاسازی کرده و مصدومین حادثه توسط اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.
مراغه: واژگونی پیکان در جاده مراغه هشترود یک مصدوم برجای گذاشت.
اهر: تصادف زنجیره ای در ۱۹ کیلومتری جاده اهر کلیبر چهارمصدوم داشت که سه مصدوم توسط اورژانس و یک مصدوم آن توسط جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.»

جمعه پرحادثه در تبریز | ۵ کشته و ۲۱ مصدوم
جمعه پرحادثه در تبریز | ۵ کشته و ۲۱ مصدوم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا