خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح پلیس درباره تیراندازی در خانه سالمندان اصفهان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی در یکی از خانه‌های سالمندان شهر اصفهان موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود خبر داد.

تابناک: سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی در یکی از خانه‌های سالمندان شهر اصفهان موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود طریفی اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خانه‌های سالمندان شهر اصفهان و تیراندازی هوایی در حیاط این مجموعه که موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه فرد شرور قبل از ورود مأموران از محل متواری شده بود، عملیات شناسایی و دستگیری وی به صورت دقیق و هوشمندانه انجام و با استفاده از اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه وی در یکی از باغ‌های اطراف شهر اصفهان شناسایی و این فرد شرور در کمترین زمان توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد تیراندازی و حمله با سلاح‌های گرم و سرد است، گفت: این فرد به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

طریفی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس اعلام و خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با برهم زنندگان امنیت جامعه و آرامش شهروندان سریع، قاطع و مقتدرانه است و این افراد مطمئن باشند در صورت دست زدن به اقدامات شرارت‌آمیز هیچ راه فراری از دست پلیس مقتدر ایران اسلامی نخواهند داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا