خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«باغ‌های پردیس شناسنامه‌دار می‌شوند»

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: باغداران می‌توانند با شناسنامه دارکردن باغ‌های خود از تسهیلات جهاد کشاورزی برای دریافت کود و سایر امکانات، تسهیلات وحمایتهای جهاد کشاورزی بهره مند شوند.

به گزارش سایت پیام پردیس، «محرم قاسم نژاد ادامه داد: شناسنامه دار کردن باغ‌های سطح شهرستان یکی از اهدافی است که جهاد کشاورزی برای استفاده بیشتر کشاورزان ازحمایت‌های این دستگاه خدمات رسان دنبال می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: با آغاز فصل برداشت گوجه سبز و آلو ازباغات شهرستان پردیس از هر هکتار محصول خوب و با کیفیت برداشت و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

قاسم نژاد ادامه داد: آب و هوای مناسب واستفاده نکردن از کودهای شیمیایی موجب بالارفتن کیفیت محصول در باغ های شهرستان شده است.

او با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کشاورزان، توضیح داد: برگزاری این کلاس‌ها به کشاورزان کمک می‌کند تا با راههای علمی دفع آفات گیاهی آشنا بشوند و محصولات با کیفیت وسلامت را به بازار عرضه کنند.

مدیرجهاد کشاورزی پردیس گفت: شهرستان پردیس دارای ۴۷۰ هکتار باغ است که درسامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی به ثبت رسیده است.

قاسم نژاد ادامه داد: در فصل برداشت آلو و گوجه سبزهستیم و تاکنون حدود ۱۰ تن در هکتار گوجه سبز از نوع رقام برهانی و شهریار برداشت شده است.

او افزود:مدیریت باغ و رعایت اصول باغداری از ویژگی های مهم افزایش این محصول است و به کار گیری روش های نوین کشاورزی، همراهی کارشناسان جهاد کشاورزی، استفاده از کود دامی مناسب و پرهیز از دستکاری شیمیایی خاک، مدیریت صحیح دفع آفات گیاهی در افزایش محصول گوجه سبز تاثیر داشته است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا