خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار درباره پدوفیل‌ها | ۷ یادآوری مهم

تکین حمزه‌لو، نویسنده، در کانال تلگرامی خود نوشت: «چند روزه که چت‌ها و فیلم و عکس‌های بسیار آزاردهنده‌ای از سوءاستفاده جنسی، فروش و اجاره کودکان زیر سن قانونی در چند کانال تلگرامی، بحث داغ توییتری‌هاست. چند کاربر هم پیش قدم شدن و شکایت کردن و تونستن یکی دو کانال رو ببندن و هویت ادمین‌ها رو شناسایی کنن.

در خلا آموزش و تربیت جنسی کودکان در مدارس و خانواده‌ها، نبود قانون بازدارنده و چشم‌پوشی قانون در مورد ازدواج کودکان، طبق معمول خودمون هستیم و خودمون، برای همین چند نکته برای یادآوری بد نیست:

۱.اگه از ازدواج قبلی بچه دارید، چه پسر چه دختر، در رابطه بعدی‌تون حتما مراقب باشید با چه کسی وارد رابطه شدید، پدوفیل‌ها اتفاقا ظاهر مهربون و رفتار نمایشی موجهی برای نزدیک شدن به بچه‌ها دارن.

۲.لطفا، خواهش و تمنا که محتوایی که در اینستاگرام، فیس‌بوک، تیک‌تاک و… از فرزندتون می‌گذارید یا می‌گذارن رو کنترل کنید، با چند تا سرچ ساده میشه اطلاعات محل زندگی، مدرسه، پارک، کلاس آموزشی بچه شما رو پیدا کرد… حتی احتمال سوءاستفاده از عکس و فیلم بچه شما بسیار بالاست، دوست دارید تصویر و فیلم دلبند شما تو چنین گروه‌هایی دست به دست بشه؟

۳.فرزندتون رو به هیچ عنوان با کسی تنها نگذارید، اکثر آزارگرها از افراد نزدیک خانواده یا دوستان صمیمی و … بودن. پسرها حتی بیشتر در معرض تجاوز جنسی هستند.

۴.به فرزندتون آموزش بدید، هی عقب نندازید به این بهانه که هنوز کوچیکه، ذهنش مشغول میشه و فلان. بچه کوچیک باید نقاط خصوصی بدنش رو بشناسه و روش حساس باشه، باید بتونه جیغ بزنه باید بتونه فرار کنه باید بتونه جواب منفی و قاطع بده.

۵.لطفا به حرف و حس بچه اعتماد کنید، اگه دوست نداره عمو رو ببوسه اگه دلش نمی‌خواد بره بغل دایی، اگه از شوهرخاله و شوهرعمه فراریه، زور و اجبارش نکنید، ازش بپرسید دلیلش چیه، اگه درباره لمس و تعرض کسی چیزی بهتون گفت هر نسبتی هم که با طرف دارید، طرف بچه‌تون رو بگیرید ترس و خجالت و رودربایستی و ترس از به‌هم خوردن رابطه‌تون با طرف، بچه شما رو به طعمه آسونی تبدیل میکنه.

۶.از چت‌ها میشه فهمید که بعضی خانواده‌ها بخاطر پول، فرزند کوچک‌شون رو وادار به رابطه می‌کنن، برای این دسته به‌جز لعنت چیزی ندارم. اول لعنت به باعث و بانی فقر، دوم به کسی که روح و روان بچه بی‌گناه و معصوم رو به‌خاطر پول، می‌کُشه.

۷.نکته پایانی اگر قربانی تجاوز و سوءاستفاده در کودکی بوده‌اید، یا فرزندتون بوده، بدونید که خود به خود و با گذشت زمان، خوب نخواهید شد، باید از دکتر متخصص کمک بگیرید، خیلی از گروه‌ها برای کمک رایگان اعلام آمادگی کردن چه برای شکایت چه برای مداوا. پست رو به اشتراک بگذارید لطفا.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا