خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عصیان علیه دروغ | ترند فضای مجازی پس از ترک برنامه زنده تلویزیونی توسط محمد فاضلی همراه پزشکیان

واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی به صداوسیما به دنبال توهین به محمد فاضلی

دیروز پس از سوال شهاب اسفندیاری از مصطفی پور مجمدی نگاه های او باعث شد که ترند فضای مجازی شود امروز نیز با تهمت زدن به محمد فاضلی جنجال دیگری به پا کرد. به نحوی که محمد فاضلی پس از قطع شدن میکروفونش استودیو را ترک کرد.

محمد فاضلی مشاور همراه پزشکیان با کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی درگیری لفظی پیدا کرد و صدا و سیما در اقدامی عجیب در هنگام پاسخ دادن فاضلی صدای کارشناس را قطع کرد. فاضلی در اعتراض میکروفون را درآورد و از برنامه بیرون رفت.

ادامه واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام صداوسیما و کارشناس آن را می خوانید:

میلاد نوشته: خشم ⁧ محمد فاضلی ⁩، خشم علیه ۳ سال نابودی دانشگاه بود، خشم علیه ممنوع التدریسی و اخراج اساتید بود، خشم علیه تعلیق و تبعید تحصیلی دانشجو بود. یکجا لازم است ایستاد، فریاد زد و میکروفون را پرت کرد به صورت کسانی که تصور می‌کنند به واسطه خودی بودن، می‌توانند هر دروغی به زبان آورند.

احسان بداغی گفت: عصبانیت ⁧ محمد فاضلی⁩ را می‌فهمم؛ یک طرفه محکوم می‌کنند، اخراج می‌کنند، دروغ می‌گویند،‌ تحریف می‌کنند. اما فشار اصلی جایی است که اوباش می‌خواهند ادای بافرهنگ‌ها را در بیاورند.

وحید حاجی پور نوشته: فاضلی با نمایش ⁧ عصیان علیه دروغ⁩ نشون داد صدا و سیمای ⁧ جلیلی⁩ به دنبال اهداف خود است؛ از دخالت‌های پی در پی مجری در روند میزگرد تا تهمت‌های ⁧ شهاب اسفندیاری⁩ به کسی که اجازه نداد از خود دفاع کند.

پیام برازجانی گفت: فاضلی با ⁧ عصیان علیه دروغ⁩ و شجاعتش در پرت کردن تریبون صدا و سیما به صورت آنها شرافتمندانه بود، او ۶۰ منتظر ماند تا نوبتش برسد و بگوید که این جریان اسیر صحنه‌آرایی جریان ⁧ جلیلی⁩ نمی‌شود!

کاربر «خودنویس» نوشته: آقای دکتر ⁧ فاضلی⁩ پرچمت بالاست.
‏جلوی نماینده‌ی وقاحت و خالص‌ساز که دانشگاه و دانشجویان رو از حضور استادان برجسته محروم می‌کنند و با تهمت و ⁧ دروغ⁩ نمک بر زخم می‌پاشند باید چنین محکم ایستاد.

محمد مبین گفته: تهمت می زنند وقتی می خواهد جواب دهد میکروفونش را می بندند، عادت کرده اند یک طرفه به قاضی بروند غافل از اینکه زمین اینبار سفت بود

پدرام سلطانی در واکنش به توهین کارشناس صداوسیما به دکتر محمد فاضلی نوشت: این رسانه، ملی نیست. کارشناسش، کارشناس نیست. مجریش، مجری نیست. مناظره‌اش، مناظره نیست، و این سخن تازه‌ای نیست،
‏تنها یک یادآوریست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام کاش اقای فاضلی با خونسردی و دور از عصبانیت ، همانگونه که اقای پزشکیان مجری برنامه رو ضربه فنی کرد، پاسخ لازم رو، به کارشناس، برنامه میداد. یکی از خصیصه های یک سیاستمدار عصبانی نشدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا