خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرنوشت مرغ‌های فاسد در همدان

۳۹۸ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده که تاریخ مصرف آنها گذشته و برای فروش عرضه شده بود، کشف و معدوم شد. عرضه کنندگان مرغ قطعه بندی (بسته بندی) تاریخ منقضی، به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت همدان پرس، «رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: ۳۹۸ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده که تاریخ مصرف آنها گذشته و برای فروش عرضه شده بود، کشف و معدوم شد.

کامران درخشنده بیان کرد: عرضه کنندگان مرغ قطعه بندی (بسته بندی) تاریخ منقضی، به مراجع قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی تحت کنترل دامپزشکی، از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار بوده و مردم می‌توانند با اطمینان خاطر مواد پروتئینی خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در ادامه ضمن هشدار به عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی گفت: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود و شهروندان باید فرآورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز مجاز و تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.

او خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز دام و طیور در خارج از کشارگاه، عرضه هرگونه گوشت گرم و منجمد بدون نشانه گذاری و تاریخ گذشته، مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان از طریق شماره تلفن ۳۲۶۵۱۸۰۲_۰۸۱ یا سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اطلاع دهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا