خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گفتمان پزشکیان، عدالت‌طلبی و رفع تبعیض است»

نشست خبری جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز با حضور نمایندگان رسانه‌های استان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت نصر (آذربایجان شرقی)، «رئیس جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امام حسین علیه السلام پیشوای ما اصلاح‌طلبان است، افزود: روز ۱۵ تیر در کشور ما اتفاقی افتاد که خلق الساعه نبود و حاصل ده‌ها سال تلاش انسان‌های حق جو و عدالت طلب بود.

پورشریفی ادامه داد: آقای دکتر پزشکیان با شعار ایران برای همه ایرانیان، حقوق همه آن‌ها که رای دادند و یا رای ندادند تضمین خواهد کرد.

رئیس جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی گفت: ما با وحدت و همدلی خواهیم توانست به سوی توسعه ایران برویم. من خدا را شکر می‌کنم که بعد از دوم خرداد توانستیم دوباره چنین روزی را ببینیم.

او درباره تحلیل آرای استان‌های مرکزی کشور که خود را مهد اصلاحات مطرح می‌کنند اما اکثریت آرای آنها به آقای سعید جلیلی تعلق گرفت، اظهار کرد: اولا مشارکت در استان‌های مرکزی کشور پایین تر بود و ضمن اینکه آقای جلیلی اجرای چندین مگاپروژه را به استان‌های مرکزی کشور وعده داده بود که در میزان رای این استان ها می‌توانست موثر باشد.

پورشریفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بزرگترین دستاورد حضور دکتر پزشکیان در ریاست‌جمهوری، بازگشت اخلاق به سیاست و جامعه خواهد بود.

او تاکید کرد: لیست‌های مختلفی که در فضای مجازی به عنوان هیأت وزیران دولت دکتر پزشکیان مطرح می‌شوند هیچ‌کدام معتبر نیستند.

رئیس جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت مطالبه گری مردم و رسانه‌ها از دولت تأکید کرد و گفت: ما به عنوان جبهه اصلاحات استان که ارتباط نزدیکی با رییس‌جمهور منتخب داریم، همواره مطالبات مردم و رسانه‌ها را به گوش دکتر پزشکیان خواهیم رساند.

پور عظیم، رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: اصلاح طلبی و اصلاح خواهی مختص ۴۰ سال گذشته نیست و اصلاح خواهی از قبل از انقلاب و دوره انقلاب مشروطیت در کشور ما به وجود آمده است.

او افزود: دکتر پزشکیان به عنوان تنها کاندیدای جبهه اصلاحات توانست با وجود مشارکت پایین حتی رای بخشی از اصولگرایان و روستاها را کسب کند.

پورعظیم اظهار کرد: مشارکت مردم آذربایجان شرقی در انتخابات در دور اول ۴۴ درصد و در دور دوم بالای ۶۲ درصد بود که رکوردی کم نظیر در انتخابات است.

او ادامه داد: آقای دکتر پزشکیان در ۱۷ استان اکثریت آرا را کسب کرد و حتی در خراسان رضوی که استان خواستگاه رقیب بود، بالای یک میلیون رای کسب کرد‌.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی در مورد تحلیل آرای استان‌های مرکزی کشور هم گفت: اینکه گفته شود استان یزد خواستگاه اصلاحات در کشور است حرف دقیقی نیست، چرا که تاریخ معاصر ایران نشان می‌دهد که همواره تبریز و آذربایجان خواستگاه اصلاح جویی و انقلاب مشروطیت بوده است.

پورعظیم افزود: استان یزد و شهرستان اردکان زادگاه آقای خاتمی و رییس‌جمهور دولت اصلاحات بوده است و نمی‌توان این موضوع را به خواستگاه اصلاحات بودن این منطقه نسبت داد. در همان دوم خرداد هم استان‌های آذربایجان بیشترین رای را به سید محمد خاتمی دادند.

او در پایان گفت: گفتمان آقای دکتر پزشکیان عدالت طلبی و رفع تبعیض است و همین مهم موجب جلب آرای اکثریت ملت ایران شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا