خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بوشهر دومین استان از لحاظ کم آبی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در بوشهر به عنوان دومین استان کشور از لحاظ کم آبی می‌طلبد نسبت به مصرف بهینه آب حساس باشیم.

به گزارش سایت آوای بوشهر به نقل از خبرگزاری مهر، «ابوالحسن عالی اظهار کرد: بوشهر به عنوان دومین استان کشور از لحاظ کم آبی می‌طلبد نسبت به مصرف بهینه آب حساس باشند تا بدون مشکل و تنش از تابستان گذر کنیم.

او استفاده بهینه از آن شرب را مورد تأکید قرار داد و استفاده از آب شرب در سایر کاربری‌ها را یک چالش جدی دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود مشترکین آب در شهرها و روستاهای استان برای مدیریت آب مصرفی همکاری لازم داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افتتاح فاز نخست خط انتقال آب مجتمع خیرآباد دشتستان خبر داد و اظهار داشت: خط انتقال آب خیرآباد ۷ روستا با ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار و ۸ هزار و ۲۰۲ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

او سرمایه‌گذاری خط انتقال آب روستای خیرآباد شهرستان دشتستان را ۷۹ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۱۸.۵ کیلومتر است که فاز نخست آن به طول ۶ کیلومتر با مشارکت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) وارد مدار بهره‌برداری شده است.

عالی با بیان اینکه این خط انتقال آب علاوه بر افزایش سطح آب پایدار روستا به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی نقش مهمی در رضایت‌مندی مردم روستا داشته است، گفت: روستاهای زیر پوشش فاز اول مجتمع آبرسانی خیرآباد شهرستان دشتستان شامل خیرآباد، سرمست و بشیر آباد است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا