خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر ساعت بازدید از قلعه الموت قزوین در روزهای تعطیل

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: شروع بازدید از قلعه تاریخی حسن صباح واقع در منطقه الموت در روزهای تعطیل به ساعت هفت صبح تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، علیرضا خزائلی با اشاره به تغییر ساعت بازدید از این مکان تاریخی اظهار کرد: قلعه تاریخی حسن صباح واقع در روستای گازرخان منطقه الموت از جاذبه‌‎های تاریخی و طبیعی منحصر به‌ فرد استان محسوب می‌شود که در همه ایام سال به‌ ویژه فصل تابستان شاهد حضور بی‌شمار گردشگران هستیم.

او اضافه کرد: با توجه به حضور و اقامت شبانه گردشگران در این منطقه در تعطیلات آخر هفته و افزایش تقاضای بازدید از ساعات اولیه صبح روز جمعه، ساعت بازدید از قلعه الموت در روزهای جمعه و سایر تعطیلات رسمی از هفت صبح آغاز می‌شود و گردشگران می‌توانند در این ایام تا ساعت 17 و 30 دقیقه از قلعه بازدید کنند.

خزائلی بیان کرد: قلعه الموت در سایر ایام هفته نیز از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح تا 17 و 30 دقیقه میزبان بازدیدکنندگان است.

این مسئول با اشاره به روزهای تعطیلی قلعه الموت در طول سال یادآور شد: این اثر تاریخی مطابق تقویم ملی تعطیلی موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی شش روز در سال که شامل 21 رمضان شهادت امام علی(ع) و شب احیا، 28 صفر وفات پیامبر(ص)، تاسوعا و عاشورای حسینی، 25 شوال شهادت امام جعفرصادق(ع) و 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره)، تعطیل است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا