خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت پلمب ۵ استخر شنا در همدان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: ۵ استخر شنا به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش سایت همدان پرس، «ربیع یگانه در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با گرم شدن هوا استقبال مردم از ورزشهای مفرح آبی افزایش و نظارت‌‌های بهداشتی بر استخرهای شنا توسط بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت همدان افزایش یافته است.

او اضافه کرد: تیم های بهداشت محیط در بازرسی های شبانه روزی علاوه بر ارائه آموزش به متصدیان، با متخلفانی که قوانین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد کرده و علاوه بر پلمب این اماکن، پرونده متصدی را به مراجع قضایی ارجاع می دهند.

رئیس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز با تاکید بر اهمیت رعایت نکات بهداشتی در استخرهای شنا، از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در این اماکن شامل کدورت بالای آب، کلرزنی بیش از حد استاندارد، پذیرش بیش از ظرفیت استخر، وضعیت نامناسب نظافت ساختمان و مسائلی از این قبیل، گزارش‌های خود را از طریق سامانه شکایت مردمی وزارت بهداشت با شماره تلفن رایگان ۱۹۰ در میان بگذارند.

امیررضا ملکی اضافه کرد: رسیدگی به گزارشات دریافتی و بررسی صحت گزارش در کمترین زمان ممکن توسط بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان همدان انجام می شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا